وضعیت بازار رمز ارزها قرمز شد

بررسی‌ها نشان می‌دهد که روند نزولی پس از شکست یک طبقه در 17200 دلار تشدید و قیمت را در شامگاه جمعه به 17023 دلار رساند.

وضعیت بازار رمز ارزها قرمز شد

به گزارش خبرنگار پول و سرمایه اقتصاد 100 - بیت کوین در روز جمعه به زیر 17 هزار دلار سقوط کرد، زیرا فشار نزولی به دنبال ارقام ناامیدکننده خرده فروشی در ایالات متحده در روز پنجشنبه تشدید شد.  در واقع فروش در آمریکا در حالی 0.6 درصد کاهش یافت که یک روز قبل فدرال رزرو آمریکا نرخ بهره را دوباره افزایش داد. همچنین قیمت اتریوم نیز روز جمعه به سطح 1200 دلار نزدیک شد.

بیت کوین

با ناامید شدن خرده فروشی در ایالات متحده، بیت کوین در اوایل روز به پایین ترین حد روزانه یعنی 16997 دلار سقوط کرد. این امر کمتر از یک روز پس از نزدیک شدن قیمت‌ها به 18 هزار دلار و رسیدن به قله 17725 دلاری صورت گرفت.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که روند نزولی پس از شکست یک طبقه در 17200 دلار تشدید و قیمت را در شامگاه جمعه به 17023 دلار رساند. این تغییر در زمانی رخ داده که شاخص قدرت نسبی 14 روزه (RSI) به نقطه حمایتی 45.00 نزدیک شده است. این شاخص در حال حاضر در سطح 47.05 دنبال می شود و اگر قدرت قیمت به کف فوق الذکر برسد، بیت کوین می تواند به 16800 دلار سقوط کند.

اتریوم

به گزارش BITCOINNEWS، قیمت اتریوم نیز به عنوان دومین رمزارز بزرگ جهان روز جمعه روندی کاهشی داشته و به 1200 دلار نزدیک شد. در واقع اتریوم در اوایل روز به پایین ترین سطح خود یعنی 1210 دلار رسید. این در حالی است که قیمت اتریوم در روز پنجشنبه 1291 دلار معامله شد.

این افت قیمت باعث شده تا اتریوم برای سومین بار پیاپی نزول کرده و از سطح مقاومت اصلی 1230 دلار خارج شده است. در همین راستا اتریوم تقریباً 5 درصد از نقطه اوج خود در روز پنجشنبه کاهش یافته و شاخص قدرت نسبی 14 روزه نشان دهنده قرار گرفتن آن در نقطه 43.50 است. در واقع این پایین ترین نقطه پشتیبانی در مرز 42.00 است که از 28 نوامبر تاکنون که قیمت اتریوم زیر 1200 دلار بود سابقه نداشته است. بنابراین اگر چنین فرآیندی ادامه داشته باشد، احتمال سقوط اتریوم به زیر 1200 دلار وجود دارد.

انتهای پیام/

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

کدام اقدام ضربتی ، شوک مثبت به معیشت کارگران است؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما