شاخص رنگین‌کمانی بیت‌کوین/ تلاش برای ورود به کانال 18 هزار دلاری

تثبیت مداوم نمودارها نشان می دهد که بیت کوین به کف رسیده است و با پتانسیل افزایش در آینده نزدیک روبرو شده است.

شاخص رنگین‌کمانی بیت‌کوین/ تلاش برای ورود به کانال 18 هزار دلاری

به گزارش خبرنگار پول و سرمایه اقتصاد 100- به نظر می‌رسد بیت کوین پس از شکست مقاومت 17 هزار دلاری، گاوهای بازار را متقاعد برای بازیابی کانال 18 هزار دلاری کرده است. البته در این میان ادامه فروش گسترده توسط معامله گران قیمت را در روز چهارشنبه به زیر 17 هزار دلار سوق داد. با این حال بیت کوین به عنوان مهمترین ارز دیجیتال در روزهای اخیر تقریباً روندی ثابت داشته است.

به گزارش فاین‌بولد، نمودار رنگین‌کمانی بیت‌کوین یکی از ابزارهایی است که سرمایه‌گذاران از آن به عنوان اهرمی جهت نظارت بر چشم انداز قیمت استفاده می‌کنند. این ابزارها با استفاده از نوارهای رنگی عملکرد گذشته را بررسی کرده و پیش بینی از حرکات بلندمدت را ارائه می‌دهند. در روز چهارشنبه شاهد بودیم که شاخص رنگین‌کمانی بیت کوین به پایین‌ترین نقطه یعنی رنگ آبی رسیده که این امر نشان دهنده تثبیت قیمت آن است.

در همین رابطه تثبیت مداوم نمودارها نشان می دهد که بیت کوین به کف رسیده است و با پتانسیل افزایش در آینده نزدیک روبرو شده است. در این راستا، همانطور که توسط فاین‌بولد گزارش داده،  بر اساس تلاقی دو هفته ای واگرایی میانگین متحرک بیت کوین (MACD) که اخیرا رخ داده است، این ارز دیجیتال می تواند به زودی برای یک صعود بزرگ آماده شود. شایان ذکر است که آخرین باری که بیت کوین به سطح خود رسید در مارس 2020 قبل از شروع روند صعودی بود که به بالاترین رقم سال گذشته یعنی تقریباً 69000 دلار رسید.

گفتنی است بیت کوین در حال تغییر است و در 24 ساعت گذشته حدود 1 درصد اصلاح شده و به 16804 دلار رسیده است. نمودار هفتگی نیز نشان می دهد که قیمت بیت کوین در 5 دسامبر به 17300 دلار رسیده است. از سوی دیگر به گفته کارشناسان خرس‌های بازار قدرت بیشتری پیدا کرده و فشار پایدار آنها بر روی نقطه حماتی 16800 دلاری می‌تواند باعث کاهش قیمت تا 16400 دلار شود.

انتهای پیام/

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما