روزهای سرنوشت ساز ریپل/ سطح بحرانی دلار می‌شکند؟

اگر قاضی پرونده به نفع شرکت بلاک‌چین تصمیم بگیرد، این امر می‌تواند به عنوان یک عامل قدرتمند برای افزایش قیمت بیت کوین تلقی شود.

روزهای سرنوشت ساز ریپل/ سطح بحرانی دلار می‌شکند؟

به گزارش خبرنگار پول و سرمایه اقتصاد 100- در میان مشکلات گسترده‌ای که بازار کریپتو کارنسی با آن دست و پنجه نرم می‌کند، رمزارز ریپل (XRP) در انتظار تصمیم دادگاه تا تکلیف جهش یا نزول قیمت آن مشخص شود. نبردی حقوقی که میان ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده شکل گرفته است.

در واقع ریپل برای دستیابی به رشد قیمت قابل توجه باید از سطح بحرانی 0.4 دلار عبور کند. تنها در این صورت است که می‌توان انتظار حرکت رو به بالا به سمت حدود 0.45 دلار داشته باشد.

اسناد دادگاه نشان می‌دهد پس از اینکه ریپل لب در شهریور ماه امسال درخواست‌هایی را به دادگاه عرضه کرده، حداکثر تا روز سه شنبه یا چهارشنبه باید خلاصه اسناد تحویل شده و رای نیز تا پنج روز بعد علنی شود. در این رابطه شاهد بودیم که پس از تشکیل پرونده ریپل، قیمت ریپل افزایش یافت.

بنا بر گزارشی که سایت finbold منتشر کرده است، اگر قاضی پرونده به نفع شرکت بلاک‌چین تصمیم بگیرد، این امر می‌تواند به عنوان یک عامل قدرتمند برای افزایش قیمت بیت کوین تلقی شود.

تحلیل ریپل نشان می دهد که قیمت این رمزارز در روز سه شنبه .0.39 دلار معامله می‌شود و با وجود کاهش 15 درصدی در نمودار ماهانه، 3.25 درصد در 24 ساعت گذشته، 5.54 درصد در طول هفته افزایش قیمت داشته است.

طبق داده‌های CoinMarketCap، با نزدیک شدن به مهلت قضاوت ، ریپل در یک هفته یک میلیارد دلار به ارزش بازار اضافه کرده و آن را به رقم 19.68 میلیارد دلار رسانده است.

انتهای پیام/

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

در شرایط فعلی کدام بازار را برای سرمایه گذاری مناسب تر و کم ریسک تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما