ووکامرس چیست؟ و در ساخت فروشگاه اینترنتی چه نقشی دارد؟

اقتصاد 100- در یک توضیح ساده و مختصر می توان گفت که این افزونه بر روی سایت وردپرسی شما نصب شده و قسمت فروشگاه را به سایت شما اضافه می کند که شما می توانید محصولات و یا خدمات خود را به فروش برسانید.این افزونه برای اولین بار توسط woo themes به بازار عرضه شد، اما بعد از مدت ها با توجه به استفاده کاربردی و محبوبیت در بین کاربران توسط شرکت سازنده وردپرس خریداری شد. ووکامرس، یک افزونه ی برنامه نویسی شده می باشد که برای استفاده به برنامه اصلی سایت اضافه می شود و آپشن هایی مانند مدیریت فروشگاه، مرتب کردن پست محصولات، لایک کردن و ... را به سایت شما اضافه می کند.

ووکامرس چیست؟ و در ساخت فروشگاه اینترنتی چه نقشی دارد؟

 به گزارش گروه ویترین؛ شما اگر قصد ساخت یک فروشگاه اینترنتی را داشته باشید، راه های زیادی برای آن پیدا خواهید کرد. از برنامه نویسی اختصاصی گرفته تا فروشگاه سازها، وردپرس و همچنین استفاده از افزونه ووکامرس. افزونه ووکامرس یکی از به صرفه ترین و رایج ترین روش های ساخت فروشگاه اینترنتی می باشد که امکان مدیریت محتوای وردپرس را به کاربر می دهد تا بتواند بدون داشتن اطلاعات تخصصی خاصی فروشگاه خود را داشته باشد. با استفاده از افزونه، کاربر توانایی مدیریت کامل یک فروشگاه اینترنتی اعم از انتخاب نوع شیوه پرداخت، شیوه ارسال مرسوله، پیگیری سفارشات را خواهد داشت

Woocommerce (ووکامرس) چیست؟

در یک توضیح ساده و مختصر می توان گفت که این افزونه بر روی سایت وردپرسی شما نصب شده و قسمت فروشگاه را به سایت شما اضافه می کند که شما می توانید محصولات و یا خدمات خود را به فروش برسانید.این افزونه برای اولین بار توسط woo themes به بازار عرضه شد، اما بعد از مدت ها با توجه به استفاده کاربردی و محبوبیت در بین کاربران توسط شرکت سازنده وردپرس خریداری شد. ووکامرس، یک افزونه ی برنامه نویسی شده می باشد که برای استفاده به برنامه اصلی سایت اضافه می شود و آپشن هایی مانند مدیریت فروشگاه، مرتب کردن پست محصولات، لایک کردن و ... را به سایت شما اضافه می کند.

چرا باید از ووکامرس استفاده کنیم و چه مزایایی دارد؟

در ابتدا باید بگویم که این افزونه به صورت رایگان و یا با هرینه بسیار کم در اختیار کاربران قرار می گیرد، که به راحتی با وردپرس ادغام شده و با استفاده از آن میتوان هر گونه تغییر را در سایت را در سایت اعمال کرد. این افزونه به صورت open source طراحی شده که باعث انعطاف پذیری آن برای فروشگاه های آنلاین شده است. به صورت مداوم به روز رسانی شده و دارای افزونه های جانبی و کاربردی می باشد. جامعه کاربری بسیار وسیعی دارد و همچنین شما می توانید بی نهایت محصول را به آن را اضافه کنید. امکان مدیریت موجودی، دسته بندی محصولات، فروش محصولات فیزیکی و دیجیتالی و امکان ساخت کد تخفیف و طرح های تخفیف دار، از دیگر امکاناتی می باشد که با استفاده از این افزونه در اختیار کاربر قرار میگیرد.

یکی از بهترین قابلیت های ووکامرس ارائه نمودارهایی در زمینه میزان فروش، درآمد، فعالیت ها در بازه زمانی های تعیین شده توسط شما می باشد. شما می توانید با توجه به این نمودارها عملکرد خود و سایت را تجزیه و تحلیل کرده و باعث بهبود عملکرد آنها شوید.

افزونه های ضروری ووکامرس:

اگر این افزونه را بر روی سایت خود نصب کرده باشید، برای مدیریت بهتر و گسترده تر به سه افزونه دیگر هم احتمالا نیاز خواهید داشت:

افزونه ارسال پیامک:

برای اینکه کاربران از درستی عملیات خود اطمینان حاصل کنند، با این افزونه پس از ثبت سفارش، شماره تماس خود را وارد می کنند و پیامکی مبنی بر درستی عملیات خود دریافت خواهند کرد. همچنین شما می توانید ازاین قابلیت برای اطلاع رسانی تخفیف ها و طرح های ویژه استفاده کنید.

افزونه سئو:

بعد از اینکه سایت فروشگاهی خود را کامل کردید، حال برای فروش نیاز دارید که سایت شما در موتورهای جست و جو نشان داده شود. با استفاده از این افزونه سئوی سایت شما انجام شده و شانس دیده شدن شما افزایش پیدا میکند.

افزونه فاکتور:

سایت فروشگاهی شما باید قادر به ارائه فاکتور نیز باشد. در فاکتور اطلاعاتی اعم از قیمت محصول، تعداد هر محصول، تخفیف و جمع هزینه ها ثبت می شود.

در نتیجه...

حال اگر شما صاحب یک سایت هستید و در پی تبدیل آن به یک سایت فروشگاهی هستید، میتوانید از افزونه ووکامرس cod24 استفاده کنید. مطمئن باشید که این افزونه روند مدیریت سایت فروشگاهی شما را بسیار آسان خواهد کرد.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما