پرداخت در محل یا COD چیست؟/ با خدمات نوین پستی «کد24» آشنا شوید

اقتصاد 100- افزایش تعداد کسب و کارهای اینترنتی باعث ایجاد رقابت در دنیای بزرگ کسب و کارهای اینترنتی شده است و صاحبان این کسب و کارها پیوسته در تلاش هستند که یک مزیت رقابتی برای خود ایجاد کنند. انتخاب درست شیوه پرداخت مشتری میتواند یک مزیت رقابتی بسیار عالی باشد، که منجر به جلب اعتماد مشتری شود.

پرداخت در محل یا COD چیست؟/ با خدمات نوین پستی «کد24» آشنا شوید

 به گزارش گروه ویترین؛ پرداخت در محل  یا به اختصار COD به معنی پرداخت در محل می باشد که یکی از خدمات پستی ارزشمندی است که در زمان ارسال بسته پستی مورد استفاده قرار میگیرد. در واقع با داشتن این قابلیت، کسب و کارهای اینترنتی می توانند این امکان را به مشتریان بدهند که، به جای پرداخت آنلاین هزینه ها، آن را بعد از دریافت مرسوله به مامور پست پرداخت کنند.

راه اندازی پرداخت در محل

اگر قصد دارید این سیستم را راه اندازی کنید میتوانید سراغ شرکت های پستی مختلفی بروید و cod24 یکی از آن شرکت هایی است که خدمات پستی اعم از پرداخت در محل را به شما را ارائه میدهد. بعد از ثبت محصول توسط مشتری و انتخاب گزینه پرداخت در محل، مامور شرکت پستی در صورت درخواست جمع آوری در محل شما حضور می یابد و آن را به شرکت منتقل میکند. در صورتی که شما بخواهید بسته بندی می تواند توسط شرکت برای شما انجام شود و سپس مرسوله برای مشتری ارسال می شود. در زمان تحویل مرسوله، مشتری هزینه را به مامور پست پرداخت می کند و کسب و کار مربوطه این هزینه را از شرکت دریافت میکند.

چرا پرداخت در محل

در گذشته استفاده از سرویس پرداخت در محل از این جهت اهمیت داشت که مخاطب ایرانی نمیتوانست آنطور که باید به کسب و کارهای اینترنتی اعتماد داشته باشد. اما امروزه با توجه به وجود سایت های فروشگاهی بزرگ، فرهنگ خرید اینترنتی در بین مردم جا افتاده است. با این حال سرویس پرداخت در محل همچنان می تواند برای کسانی که اولین بار است از شما خرید میکنند مفید باشد و یا برای کسانی که رمز دوم یا رمز پویا ندارند بسیار کارساز است و جلوی از دست رفتن مشتریان را میگیرد.

مزایای پرداخت درمحل ،جلب اعتماد  مشتری، صرفه جویی در زمان ،جذب مشتریانی که رمز دوم یا پویا ندارند ، کاهش مقاومت ذهنی مخاطب در خرید

درانتها...

حال با توجه به توضیحاتی که در متن داده شد می توانید تصمیم بگیرید این سرویس را برای کسب و کار خود انتخاب کنید یا خیر. اگر در گذشته تجربه استفاده از این سرویس را داشته اید، نظر و تجربه شخصی خود را در بخش نظرات با دیگران به اشتراک بگذارید.

 



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما