نوجوانان رایزکویی، رشد خلاقیت و تمرین کسب و کار

اقتصاد100- این دوره دو روزه با رویکرد آموزش پایه‌های راه‌اندازی یک کسب و کار، به‌صورت قدم به قدم و در قالب کارگاه‌های متعدد و فعالیت‌های تجربه‌محور با همکاری باشگاه کارآفرینی «نوان» در مرحله نخست برای 40 نفر از فرزندان پرسنل خانواده بزرگ رایزکو در محل کارخانه نوآوری آمپر برگزار شد.

نوجوانان رایزکویی، رشد خلاقیت و تمرین کسب و کار

به گزارش گروه ویترین؛ یکی از جنبه های آموزشی در دنیای کنونی آموزش های مهارتی و مکمل است که در اشکال مختلف ازجمله باشگاه های کارآفرینی ، بوت کمپ و مهارت افزایی صورت می‌گیرد. کارخانه نوآوری و صنایع خلاق آمپر در راستای مهارت افزایی و بهره گیری از اوقات فراغت، علاوه بر متمرکز شدن بر آموزش های مناسب، بر آموزش مهارت های نرم و بنیادین در قالب‌های: انتقال تجربه، دیدار چهره به چهره با کارآفرینان نوآور جهت الگو‌پذیری و شبکه سازی سالم و موثر بین نوجوانان  دارای روحیه کارآفرینی، مشاهده گری، اکتشاف مشتری و روحیه پرسش گری، یادگیری و آزمایش ، هوش احساسی، روحیه نفوذ و اقناع، قدرت تخیل تمرکز دارد .
نوجوانان رایزکویی، رشد خلاقیت و تمرین کسب و کار
رویداد «تمرین یک روز زندگی» که با محوریت آشنایی نوجوانان با مهارت های زندگی، درک مهارت های ویژه شغلی و البته تقویت کسب و کار، کارآفرینی و سواد مالی همراه با رشد مهارت‌های ارتباطی چون اعتماد به نفس، مهارت‌های بین فردی، عزت نفس، تیم‌سازی، رهبری و کارگروهی برگزار شد تا نوجوانان بتوانند ضمن تجربه محیط کسب و کار به شکل واقعی، به انگیزه‌های بلندمدتی دست یابند.
این دوره دو روزه با رویکرد آموزش پایه‌های راه‌اندازی یک کسب و کار، به‌صورت قدم به قدم و در قالب کارگاه‌های متعدد و فعالیت‌های تجربه‌محور با همکاری باشگاه کارآفرینی «نوان» در مرحله نخست برای 40 نفر از فرزندان پرسنل خانواده بزرگ رایزکو در محل کارخانه نوآوری آمپر برگزار شد.
نوجوانان رایزکویی، رشد خلاقیت و تمرین کسب و کار
روز اول رویداد با ایده‌پردازی، بیان یک مسئله در‌ جامعه، ارائه راه حل مناسب برای آن مسئله و برگزاری کارگاه‌های متعدد همچون تفکر طراحی و بوم کسب و کار آغاز شد. در روز دوم نیز با ارائه‌ی‌‌ تیم‌ها ، ارزیابی و تقدیر در حوزه‌هایی که عملکرد بهتری داشتند، کار ادامه پیدا کرد.
نوجوانان رایزکویی، رشد خلاقیت و تمرین کسب و کار
در رویداد «تمرین یک روز زندگی»، شتابدهی و زنجیره کامل ایده تا محصول زیر نظر مشاورین و منتورهای آمپر انجام شد. نوجوانان عضو خانواده رایزکو مهارت‌های نرم خود را پرورش دادند و بودن در جامعه‌ای واقعی، اما کوچک و امن را تجربه کردند. پرداختن به این مسائل در کنار درس‌های مدرسه باعث آماده شدن نوجوانان برای فعالیت‌های موثر در جامعه شده و از همه مهم‌تر‌ اعتماد به نفس آن‌ها را افزایش می‌دهد.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما