برگزاری مجمع عمومی و فوق‌العاده سالیانه ۱۴۰۱ همکاران سیستم / عملکردی موفق با نگاهی تحول‌آفرین به آینده

اقتصاد100- مجمع عمومی عادی و فوق‌العاده سالیانه همکاران‌ سیستم روز دوشنبه، 22 خرداد ماه با حضور 83.4 درصدی سهامداران برگزار شد. در ابتدای مجمع عادی، فرید فولادی، رئیس هیئت‌مدیره همکاران سیستم، ضمن معرفی کوتاهی از شرکت، سیاست‌ها و رویکردهای کلان آن را در قبال مشتریان و صنایع تشریح کرد.

برگزاری مجمع عمومی و فوق‌العاده سالیانه ۱۴۰۱ همکاران سیستم / عملکردی موفق با نگاهی تحول‌آفرین به آینده

به گزارش گروه ویترین؛ محمد عزیزاللهی، مدیرعامل همکاران سیستم ، ضمن ارائه عملکرد و دستاوردهای شرکت در سالی که گذشت، به بیان اهداف استراتژیک برای سهامداران پرداخت. سپس، در ادامه با برگزاری پرسش و پاسخ و رای‌گیری، تمامی دستورجلسات مجمع عادی تصویب و پس از آن با برگزاری مجمع فوق‌العاده، با تغییرات اساسنامه نیز موافقت شد.

با تصویب تقسیم سود ۸۰ تومانی که ظرف یک هفته پرداخت خواهد شد، سهامداران با دست پر جلسه را ترک کردند.

عزیزاللهی با بیان آمارهایی از شاخص‌های مالی شرکت، خبر از رشد 65 درصدی درآمد عملیاتی و رشد 70 درصدی سود تلفیقی در سال 1401 را داد و اشاره کرد که در طی پنج سال گذشته، حاشیه سود عملیاتی شرکت از 38 درصد به 57 درصد رسیده است که نشان از بهره‌وری و اثربخشی عملیات شرکت دارد. همچنین درآمد و سود عملیاتی شرکت اصلی به ترتیب 66 و 64 درصد رشد را تجربه کرده است.

عزیزاللهی در بخشی از سخنان خود با اشاره به محصول سپیدار ابری گفت: «سپیدار ابری یک محصول نوآورنه است که با به‌کارگیری تکنولوژی و معماری روز دنیا و تجارب موفق این سال‌ها، به صورت Cloud native توسعه یافته تا علاوه بر امکانات جدید، سهولت کاربری و توسعه‌پذیری بالایی را برای مشتری به همراه داشته باشد. عرضه این محصول هم‌اکنون آغاز شده و نویدبخش گسترش  بازار و خلق ارزش‌هایی متفاوت برای مشتریان است.»همچنین پروژه ساخت دیتاسنتر همکاران سیستم، که به جرأت می‌توان گفت به لحاظ پایداری و کیفیت یکی از بهترین دیتاسنترهای ایران خواهد بود، در سال 1402 به بهره­‌برداری خواهد رسید. ارمغان آن برای شرکت­‌ها و کسب­‌وکارها، امنیت و پایداری در زیرساخت­های IT بدون نیاز به سرمایه‌­گذاری اولیه و با هزینه­‌ای بسیار قابل قبول است.

عزیزاللهی در ادامه با اشاره به سیاست رهبری محصولی همکاران سیستم در بازار و ضرورت ایجاد تحول در مسیر آتی خود به شروع تولید محصولات نسل جدید همکاران سیستم اشاره کرد.

وی گفت: «نسل جدید محصولات cloud native  بوده و از تکنولوژی‌های روز دنیا، خصوصا هوش مصنوعی به عنوان یک تکنولوژی کلیدی بهره‌مند خواهد شد. نسل بعدی محصولات همکاران سیستم با توجه به نیازمندی‌های روز بازار و در جهت خلق ارزش برای مشتریان طراحی خواهد شد.»

وی در جمع‌بندی سخنان خود گفت: «توسعه و سرمایه‌گذاری از اولویت‌های اصلی ما است و در مسیر پیش‌رو با قوت و تمرکز، سرمایه‌گذاری پایه‌ای خود را در حوزه‌های محصولی و زیرساختی تقویت خواهیم کرد. تمام استراتژی‌ها و جهت‌گیری‌های  ما  حول محور مشتری شکل می‌گیرد و با اتکا به این ظرفیت در جهت شناسایی نیاز و انتظارات بازار برای تسهیل مسیر و توسعه کسب‌وکار مشتریان اقدام می‌کنیم.»

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما