برای اولین بار در کشور؛

افتتاح کارخانه دانش‌بنیان تجهیزات پزشکی و راه‌اندازی خطوط تولید شیت شریانی و کتتر آنژیوگرافی

اقتصاد100- خطوط تولید چند محصول مهم پزشکی در حوزه قلب و عروق، برای اولین‌بار در کشور با حضور سرپرست اداره کل تجهیزات و ملزومات راه‌‌اندازی شد.

افتتاح کارخانه دانش‌بنیان تجهیزات پزشکی و راه‌اندازی خطوط تولید شیت شریانی و کتتر آنژیوگرافی

به گزارش گروه ویترین؛ در مراسمی باحضور سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام، مدیرکل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو ، مدیرعامل موسسه دانش‌بنیان برکت و جمعی از مدیران شهرستانی در شهرک صنعتی امیرکبیر کاشان، آیین افتتاح رسمی کارخانه "طبیب" و بهره‌برداری از خطوط تولید چندمحصول پزشکی از جمله خطوط تولید شیت شریانی و کتتر آنژیوگرافی برای نخستین بار در کشور؛ برگزار شد.

عارف نوروزی، سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام در این مراسم اظهار کرد: امروز کارخانه طبیب کاشان در زمینی به مساحت ۵۵۰۰ مترمربع و با سرمایه‌گذاری ۳۰۰ میلیارد تومانی افتتاح شد که ازاین طریق برای ۱۵۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد شده است.

وی افزود: با افتتاح این کارخانه و راه‌اندازی خطوط تولید شیت شریانی و کتتر آنژیوگرافی که برای اولین بار در کشور صورت پذیرفته است حدود ۵۰ تا ۹۰ درصد به ازای تولید محصولات مختلف، صرفه جویی ارزی حاصل شده و محصولات این کارخانه از قیمت مناسب‌تری نسبت به مشابه خارجی برخوردار است.

مدیرکل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت نیز دراین مراسم اظهار کرد: در حوزه سلامت به خصوص در حوزه تجهیزات پزشکی به نیکویی و درست کاری محتاجیم.

دکتر جلال غفارزاده با بیان اینکه هر مولدی را به وجود می‌آوریم مسئولیت پیگیری آن را داریم و پاسخگوی اعمال مولد خود هستیم، ادامه داد: کنترل کیفیت‌ها بعد از مصرف بسیار حائز اهمیت است و ما در اداره کل رویکردی داریم که موضوع تولید را تسهیل کنیم اما چون موضوع سلامت است، موظیم از استانداردها کوتاه نیاییم.

غفارزاده ادامه داد: یکی از استانداردهای مشهود پیگیری رضایت مشتری است که در حال حاضر در بیمارستان‌ها و کشور ما وجود دارد.

وی با بیان اینکه لازم است در پیش و پس تولید محصولات، گزارش عوارض ناخواسته داشته باشیم، ادامه داد: ما مجموعه بزرگ طبیب را از امروز به عنوان ممیز در این زمینه به رسمیت می‌شناسیم.

وی حمایت ستاد اجرایی فرمان امام برای راه‌اندازی این مجموعه دانش‌بنیان که دغدغه آن سلامت مردم و تلاش برای دسترسی آسان‌تر جامعه پزشکی و بیماران به اقلام موردنیاز است ، قدردانی کرد.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما