پاکسان به سلامت خانواده می‌اندیشد

شرکت پاکسان تولید کننده مواد شوینده بهداشتی و صنعتی در ایران است که با بهره گیری از فناوری روز دنیا و با بکارگیری متخصصین و مهندسین مجرب، هم اکنون به عنوان یکی از موفق ترین شرکت های پیشتاز در صنعت مواد شوینده و بهداشتی، کاملترین سبد کالایی را داراست و و از دیرباز در این زمینه فعالیت می‌کند.

از شرکت پاکسان می توان به عنوان یکی از قدیمی ترین، بزرگ ترین و معتبرترین شرکت‌های تولید کننده مواد شوینده بهداشتی و صنعتی در کشور نام برد.

مخاطبین محصولات پاکسان درکشورهای منطقه نیز برندهای سپید، رخشا، گلی، پوش، ارکید، برف، کیمیا، نسیم، پونه، سیو، شبنم، گلنار و عروس و… را میشناسند و به آن اعتماد دارند.

این مجموعه در سال ۱۳۴۱ با عنوان شرکت تولیدی پاک کن با مسئولیت محدود به همت آقای لاجوردی آغاز به کار کرد و در مدت کوتاهی توانست به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های تولیدکننده مواد شوینده و بهداشتی خود را به مخاطبین ایرانی معرفی کند و در اندک مدتی راهی بازارهای جهانی و بین المللی شد. نام این مجموعه سپس در ۳۰ مهر سال ۱۳۴۹  به پاکسان تغییر یافت.

پاکسان همواره تلاش کرده با استفاده از نیروهای مجرب، دستگاه های به روز و کنترل کیفیت در بالاترین سطح بهترین و مرغوبترین محصول را به بازار عرضه کند. محصولی که شایسته نام پر آوازه پاکسان و مردم شریف ایران باشد.

مواد شوینده یکی از پر مخاطب ترین محصولات مصرفی به شمار می روند و چون با سلامت جامعه در ارتباط هستند بی شک در تولید و عرضه آن نیز دقت بسیاری وجود دارد.

شرکت پاکسان با پشتوانه حدود شش دهه تجربه و تخصص به عنوان یک تولید کننده،‌ عظیم ترین واحد تولیدی محسوب می‌شود و از اولین تولید کنندگان موادشوینده، بهداشتی و صنعتی در ایران است که سال ها و نسل های متمادیست با عرضه محصولات مرغوب در ایران و سایر کشورها در خدمت سلامتی خانواده ها بوده و هست و همواره تلاش نموده به عنوان یک شرکت بزرگ و نام آور از پیشینه، ‌قدمت و نام و نشان خود صیانت نماید.

پاکسان علاوه بر دارا بودن سهم عمده ای از بازار داخلی، توانسته است در زمینه صادرات در بازارهای خارجی آنگونه که شایسته نامش هست بدرخشد.

ارزشهای سازمانی شرکت پاکسان

صداقت و کرامت انسانی،‌مشتری مداری و تعهد اجتماعی،‌مشارکت و مسئولیت پذیری، عملکرد بهره‌ور و نتیجه گرایی از ارزش‌های والای سازمانی این شرکت قدیمی و خوشنام است که به آن افتخار نموده به تمامی در این مجموعه اجرا می شود.

ماموریت ما پاسداری از خوشنامی پاکسان است

مأموریت شرکت پاکسان تامین محصولات متنوع و باکیفیت برای پاکیزگی، سلامت و شادابی جامعه است و با شعار پاکسان به سلامت خانواده می اندیشد همواره تلاش نموده با به کارگیری نیروی متخصص و تکیه بر فناوری روز دنیا و جلب وفاداری مشتریان و کسب رضایت پایدار سهامداران رسالت خود را به عنوان یکی شرکت تولیدکننده مواد شوینده و بهداشتی و در کنار آن مواد صنعتی به درستی ادا کند.

حفظ صداقت و کرامت انسانی از اصول اصلی این مجموعه خوشنام و قدیمی است و همواره تلاش نموده که مشتری مداری و تعهد اجتماعی را سرلوحه امور خود قرار دهد و با تقویت حس مسئولیت پذیری در بین پرسنل خود، بر عملکرد بهره‌ور و نتیجه گرا تاکید ورزد.

شرکت پاکسان به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های تولیدکننده مواد شوینده و بهداشتی در کشور پرچمدار قدیمی این صنعت در ایران است و همواره در تلاش است توان رقابت پذیری خود را در سطح شرکت های تراز بین المللی در منطقه تقویت کند و امید است بتواند در حد نام و خوشنامی برندهایش با استعانت از درگاه خداوند منان در این راه موفق شده و به عنوان کالای ایرانی در تمامی بازارهای داخلی و خارجی بدرخشد و به آنچه که شایسته آن است برسد.

شرکت پاکسان مشتریان و مخاطبین محصولاتش در هر گوشه و کنار دنیا را جزئی از خانواده بزرگ پاکسان می داند و رعایت استانداردها در تولید محصولات و ارائه خدمات، انجام تعهدات در قبال مشتریان را وظیفه لاینفک خود می داند و پاسخگوی تمامی انتقادات و نظرات مخاطبین محصولات خود است در تلاش است این روحیه همدلی و محبت را دوسویه نموده و آن را تقویت کند.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما