جنجال بزرگ قهرمان آسیا علیه رییس فدراسیون: رفیق رییس جای من تست دوپینگ داد

اقتصاد 100 - قهرمان قهرمانان آسیا پس از ادعای فدراسیون در مورد مثبت شدن تست دوپینگش، گفت: یکی از دوستان صمیمی مهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی، به جای من تست داد و اگر تستی مثبت شده، به خاطر دوپینگ آن شخص بوده است.

جنجال بزرگ قهرمان آسیا علیه رییس فدراسیون: رفیق رییس جای من تست دوپینگ داد

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، مسابقات بدنسازی در سراسر جهان با شور و حال خاصی از طرف مخاطبین بی‌شمار این رشته پرورش اندام دنبال می‌شود. عالی‌ترین مسابقات رشته بدنسازی، رقابت‌های مستر المپیا است که زیر نظر کمپانی جهانی NPC برگزار می‌شود که سال گذشته هادی چوپان موفق به کسب قهرمانی آن شد.

به گفته برخی کارشناسان یکی از عوامل مهم برای رقابت در این رشته تزریق داروهای بدنسازی برای ساخت بدنی زیبا است که همه ورزشکاران در سطح حرفه‌ای درگیر آن هستند. همین مسئله باعث شده است که حتی در بزرگ‌ترین مسابقات جهانی این رشته مثل مسترالمپیا نیز تست دوپینگی در کار نباشد. با این حال فدراسیون پرورش اندام کشورمان مدعی شده است که کمپانی IFBB که با فدراسیون ایران همکاری می‌کند، تصمیم به انجام تست دوپینگ برای ورزشکاران گرفته است اما با وجود میزان بالای تزریقات این مسئله هیچ معنایی ندارد.

چندی پیش مهدی جابری با تیم ملی پرورش اندام در مسابقات قهرمانی آسیا موفق شد عنوان قهرمان قهرمانان بادی‌بیلدینگ را کسب کند و پس از آن ادامه همکاری با این فدراسیون را متوقف کرد تا در مسابقات حرفه‌ای‌تر پا بگذارد و ادامه زندگی ورزشی خود را در کمپانی NPC دنبال کند. پس از این جدایی و عدم شرکت جابری در مسابقات جهانی، فدراسیون پرورش اندام مدعی شد که تست دوپینگ او در رقابت‌های آسیایی مثبت بوده است.

مهدی جابری در گفت‌وگویی در خصوص این ادعا اظهار داشت: من اصلا هیچ تستی ندادم؛ از آن‌جایی که مصرف داروی ما برای رقابت در این رشته بسیار بالا است، نمی‌توانیم تست دوپینگ بدهیم و به همین علت بود که یکی از رفقای صمیمی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی، به جای من تست داد و اگر تستی مثبت شده است، به خاطر دوپینگ آن شخص بوده است نه من. من ۱۰ روز دیگر ویزای خود را دریافت می‌کنم و به رقابت در عرصه حرفه‌ای ادامه می‌دهم و این موضوعات اهمیتی برای من ندارد.

انتهای پیام/

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما