افشاگری یک مطلع از گذشته همسر رونالدو / جورجینا از اولش هم دنبال پول بود !

اقتصاد 100- شریک زندگی کریستیانو رونالدو قبلا فاش کرده بود که برای اولین بار با ستاره پرتغالی در فروشگاه گوچی که در مرکز مادرید کار می‌کرد ملاقات کرده است.

افشاگری یک مطلع از گذشته همسر رونالدو / جورجینا از اولش هم دنبال پول بود !

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، پابلو بون، کاربر TikTok ادعا کرده است که با جورجینا همکار بوده و او حتی قبل از این‌که رونالدو را ملاقات کند انسانی مغرور بوده است.

بون گفت: من حدود دو ماه یا بیشتر قبل از این‌که او یک سلبریتی شود، با جورجینا رودریگس در گوچی کار می‌کردم. چند بار با هم برخورد داشتیم. او در بخش زنان و من در بخش مردانه بودم. من قبلا کریستیانو را چندین بار قبل از ملاقات آن‌ها در فروشگاه دیده بودم و حقیقت این است که چیزهای زیادی در مورد کریستیانو و جورجینا گفته شده است. جورجینا همیشه همین‌طور بود، حتی اگر پول زیادی نداشت و در شرایط کنونی‌اش نبود باز هم متکبر بود و احساس برتری نسبت به بقیه داشت. او همیشه به دنبال موفقیت در زمان بزرگ بود و به همین دلیل در شرکت‌های مختلف لوکس کار می‌کرد و افراد مشهور زیادی را در مادرید می‌شناخت.

جورجینا رودریگس از اولش هم دنبال یک میلیونر مشهور بود

اظهارات بون در TikTok نشان می‌دهد که جورجینا از قبل جاه‌طلب بوده و قصد ازدواج با یک میلیونر را داشته است. بون مدعی شد: جورجینا گفته بود که کریستیانو و دوستان و پسرش را بیرون از فروشگاه دیده است، اما این‌طور نبود واقعیت این بود که وقتی کریستیانو وارد فروشگاه گوچی شد، همه برگشتیم و به او نگاه کردیم، زیرا او مردی فوق‌العاده قدبلند و جذاب است و این دسته از مشتریان مستقیما با مدیر فروشگاه در ارتباط هستند و غیرممکن است که کسی متوجه حضور آن‌ها در فروشگاه نشوند.

انتهای پیام/

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما