ترس در وجود تیلور/ واکنش دیوید تیلور به تقابل با قاسم پور و سعدالله‌یف!

دیوید تیلور به تقابل با قاسمپور و سعدالله‌یف در قهرمانی جهان واکنش جالبی نشان داد.

ترس در وجود تیلور/ واکنش دیوید تیلور به تقابل با قاسم پور و سعدالله‌یف!

کامران قاسمپور دارنده ۲ مدال طلای جهان، ‌با دیوید تیلور دارنده ۴ طلای جهان و المپیک از آمریکا و عبدالرشید سعدالله یف دارنده ۷ طلای جهان و المپیک از روسیه در یک گروه قرار گرفت.

کشتی

دیوید تیلور، کشتی‌گیر باسابقه آمریکایی درباره کشتی در وزن ۹۲ کیلوگرم در جهانی آلبانی گفت: من به اینجا آمدم و می‌دانستم که با سعدالله‌یف و قاسم‌پور مبارزه خواهم کرد. من آماده‌ام و مشتاق کشتی با این دو هستم. هر دو رقبای قدرتمندی هستند و تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین نمایش ممکن را داشته باشم.

دیوید تیلور

او در پاسخ به این سوال که چه پیامی برای عبدالرشید سعدالله‌یف دارد گفت: در این سطح هیچ پیامی وجود ندارد. بین ما احترام زیادی وجود دارد و قطعا کشتی سختی خواهد بود. من در بسیاری از مبارزات بزرگ در کشتی بودم و با اسطوره‌های این رشته کشتی گرفته‌ام و سعدالله‌یف تنها کسی است که دوست داشتم با او کشتی بگیرم. خیلی خوشحالم این اتفاق در حال وقوع است. ما سال‌ها دو نفر از بهترین‌های جهان در کشتی بودیم اما هر دو در وزن‌های دیگری رقابت کردیم و حالا در یک وزن حضور داریم. من فکر می‌کنم این کشتی را تمام دنیا می‌خواهند تماشا کنند و باید به بهترین شکل برای آن آماده شوم.

تیلور

کیف پول من

خرید ارز دیجیتال
به ساده‌ترین روش ممکن!

✅ خرید ساده و راحت
✅ صرافی معتبر کیف پول من
✅ ثبت نام سریع با شماره موبایل
✅ احراز هویت آنی با کد ملی و تاریخ تولد
✅ واریز لحظه‌ای به کیف پول شخصی شما

آیا دلار دیجیتال (تتر) گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است؟

استفاده از ویجت خرید ارز دیجیتال به منزله پذیرفتن قوانین و مقررات صرافی کیف پول من است.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما