کارشناس جنجالی دربی 104 همه چیز را لو داد/ گل پرسپولیس آفسیاد بود؟ ؛ در اتاق var چه گذشت؟

اقتصاد 100 - چرا این دربی هم جنجالی شد؟ دلیلش مشخص است.

کارشناس جنجالی دربی 104 همه چیز را لو داد/ گل پرسپولیس آفسیاد بود؟ ؛ در اتاق var چه گذشت؟

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، دربی 104 هم از نظر خیلی از فوتبالدسوتان تقریبا جنجالی بود چون با یک ضربه پنالتی به پایان رسید اما در ادامه یک مطلب جالب را می خوانید:

نوذر رودنیل در گفت و گویی در خصوص اتفاقات داوری در نیمه اول دربی سرخابی ها توضیح داد.

وی در مورد صحنه ای که در دقیقه 2 منجر به مصدومیت بلانکو شد، گفت: در این صحنه ضربه بازیکن پرسپولیس عمدی نبود و ادامه بازی درست بود.

این کارشناس داوری با اشاره به این که در دقیقه 9 خطایی روی علی علیپور رخ نداد، تاکیدکرد: در دقیقه 38 اندونگ بازیکن استقلال باید با کارت زرد جریمه می شد. این در حالی بود که در دقیقه 38 هم عالیشاه به خاطر اعتراض شدید به کمک داور باید کارت زرد می گرفت. در این صحنه تصمیم کمک داور برای اعلام اوت قانونی بود.

وی در ادامه با تاکید بر این که کمک داور در دقیقه 45 به اشتباه اوت را به سود پرسپولیس اعلام کرد، اظهارداشت: در این صحنه اعتراض رامین رضاییان درست نبود و او به خاطر اعتراض به تصمیم داور باید با کارت زرد روبرو می شد.

رودنیل در خصوص صحنه ای که در سومین دقیقه از وقت های تلف شده رخ داد و پرسپولیسی ها معتقد به خطا روی وحید امیری در محوطه جریمه بودند، گفت: در این صحنه تصمیم داور درست بود و خطای رویی بازیکن شماره 19 پرسپولیس اتفاق نیفتاد.

وی در مورد نیمه دوم و قضاوت داور در این دیدار گفت: در دقیقه 58 خطای سروش رفیعی اعلام نشد و در دقیقه 85 هم داور خطا روی محمدحسین اسلامی را به درستی اعلام کرد. این در حالی بود که یک دقیقه بعد کرنر به سود استقلال اعلام نشد.

رودنیل در مورد اعلام پنالتی در اولین دقیقه از وقت های تلف شده دراین بازی خاطرنشان کرد: پنالتی کاملا واضح بود و مدافع استقلال روی سعید مهری مرتکب خطای واضحی شد و با توجه به این که این خطر در محوطه جریمه رخ داد، پنالتی درست بود و احتیاجی هم به VAR نبود.

کارشناس داوری با اشاره به اخراج محمد نوری در پنجمین دقیقه از وقت های تلف شده؛ تاکیدکرد: مشخص نشد چه صحبت یا حرکتی منجر به این اخراج شد. این درحالی بود که داور در دقایق پایانی به درستی به خاطر اتلاف وقت به دروازه بان پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

این داور قدیمی در پایان گفت: با وجود برخی صحنه ها که زیبنده فوتبال ما نبود، باید از میزبانی اراک در این بازی تقدیر کرد. باید به این مساله اشاره کنم که تیم داوری در این بازی قضاوت خوبی داشت.

انتهای پیام/

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما