واکنش عجیب آیتک سلامت ستاره چشم رنگی ایران به زیبایی زهرا گونش /خانم والیبالیست تیم ملی: من منحصر به فرد و جذابم!

اقتصاد100- آیتک سلامت، ستاره اینستاگرامی والیبال ایران، به مناسبت رسیدن فالوورهایش به صد هزار نفر، به سوالات هوادارانش پاسخ داد. در میان این سوالات، مقایسه او با زهرا گونش، والیبالیست مطرح ترکیه، بیش از همه مورد توجه قرار گرفت. پاسخ هوشمندانه و جذاب آیتک به این سوال، توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

واکنش عجیب آیتک سلامت ستاره چشم رنگی ایران به زیبایی زهرا گونش /خانم والیبالیست تیم ملی: من منحصر به فرد و جذابم!

مقایسه همیشگی آیتک سلامت با زهرا گونش، والیبالیست ترکیه‌ای، این بار در صفحه شخصی آیتک به اوج خود رسید. به مناسبت رسیدن به صد هزار فالوور، آیتک به سوالات متعددی پاسخ داد که مهم‌ترین آن‌ها درباره شباهت‌هایش با گونش بود. پاسخ صریح و جذاب آیتک به این سوال، واکنش‌های بسیاری را برانگیخت.

آیتک سلامت قراملکی معروف به آیتک سلامت متولد 11 دی 1379 در شهر تبریز می باشد . وی بازیکن تیم ملی والیبال زنان است و در سال 1395 کاپیتان تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در چین بود. او در سال 1396 کاپیتان تیم ملی والیبال زنان ایران بود وی به عنوان بازیکن پشت خط زن تیم جوانان دختر ایران، در مسابقات قهرمانی جوانان دختر آسیا در سال 1397 حضور داشت. و در مسابقات قهرمانی آسیا رده سنی امید حضور پیدا کرد.

آیتک سلامت

او در رقابت‌های انتخابی المپیک 2020 توکیو نیز حضور داشت.

آیتک سلامت در سال 1396 کاپیتان تیم ملی والیبال زنان ایران بود او به عنوان بازیکن پشت خط زن تیم جوانان دختر ایران، در مسابقات قهرمانی جوانان دختر آسیا در سال 1397 حضور داشت و در مسابقات قهرمانی آسیا رده سنی امید حضور پیدا کرد. او در رقابت‌های انتخابی المپیک 2020 توکیو نیز حضور داشت.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما