سپاهان در پی خرید اورونوف جدید ازبکستان / ستاره سابق تیم ملی فرانسه هم می آید ؛ جلال الدینوف و انزونزی در یکقدمی پولدارترین تیم ایران

اقتصاد 100 - ستاره بازیساز بزودی قرار سات به سپاهان برود.

سپاهان در پی خرید اورونوف جدید ازبکستان / ستاره سابق تیم ملی فرانسه هم می آید ؛ جلال الدینوف و انزونزی در یکقدمی پولدارترین تیم ایران

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، سپاهانی‌ها در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه سیاست ویژه و جالب‌توجهی را در پیش گرفتند و با وجود آنکه مهره‌های کلیدی و سرشناسی مانند رامین رضاییان، میلاد زکی‌پور، امید نورافکن، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو را از دست دادند، به سراغ جذب ستاره‌های آینده‌دار رفتند؛ به‌طوری‌که نام محمدامین حزباوی، وحدت هنانوف، صالح حردانی، حسین گودرزی، مهدی لیموچی، محمدمهدی محبی و جواد آقایی‌پور در سبد خرید سپاهان دیده می‌شود.

طلایی‌پوشان اصفهانی در شرایطی‌که هفته آینده باید در مرحله اول پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا به میدان بروند، همچنان قصد فعالیت در بازار تابستانه را دارند و بعد از آنکه در هفته اخیر بی‌سروصدا بوده‌اند، به دنبال طلسم‌شکنی در بازار نقل‌وانتقالات هستند. بعد از پر شدن سهمیه جذب بازیکنان لیگ برتری، حالا طلایی‌پوشان در سودای ثبت خرید بازیکن خارجی هستند و در شرایطی‌که در طول 2 فصل اخیر، به جز برایان دابو، سایر بازیکنان خارجی نتوانسته‌اند انتظارات را برآورده کنند و براساس قانون، 2 سهمیه خارجی سپاهان برای فصل جدید از بین رفته، طلایی‌پوشان به دنبال استخدام بازیکن خارجی جدید هستند.

جلال‌الدینوف، گزینه جانشینی احمدزاده

مدیران باشگاه اصفهانی در بازار تابستانه موفق شدند برای بازیکنانی مانند رضاییان، زکی‌پور، نورافکن و مغانلو جانشینان مناسبی جذب کنند اما هنوز خبری از جذب هافبک تهاجمی برای پر کردن جای خالی فرشاد احمدزاده نیست. در این مسیر، رایزنی‌ها برای جذب بازیکن خارجی آغاز شده و گفته می‌شود سپاهانی‌ها قصد دارند تا با خرید بازیکن خارجی خط هافبک تیم‌شان را تقویت کنند و بعد از بررسی گزینه‌های موجود در بازار تابستانه، مذاکرات با جسوربک جلال‌الدینوف در حال نهایی‌شدن است.

دنیاگردی به سبک پدیده ازبک 

هافبک 22 ساله و بازی‌ساز ازبکستانی که از 16 سالگی کار خود را در رقابت‌های باشگاهی ازبکستان در تیم بنیادکار آغاز کرد و در تیم‌های لوکوموتیو مسکو، اندیجان ازبکستان، لوکوموتیو تاشکند و غیرت قزاقستان تجربه بازی دارد، در بازار نقل‌وانتقالات زمستانه اخیر به تیم نفتچی ازبکستان پیوست. بازخوانی کارنامه جلال‌الدینوف نشان می‌دهد که او در 10 بازی برای تیم نفتچی توانسته 2 گل بزند و یک پاس گل هم در کارنامه‌اش دیده می‌شود و آخرین تورنمنت این ستاره آینده‌دار، المپیک 2024 پاریس بوده است!

در انتظار سفر ستاره ازبک از پاریس به اصفهان؟

جلال‌الدینوف که کاپیتان تیم زیر 23 سال ازبکستان هم محسوب می‌شود، عضوی از تیم ملی این کشور در مسابقات المپیک 2024 پاریس بود و در هر 3 مسابقه برابر تیم‌های ملی اسپانیا، مصر و جمهوری دومینیکن به میدان رفت. بازخوانی کارنامه هافبک 22 ساله ازبکستانی نشان می‌دهد که او در 116 بازی در عرصه باشگاهی توانسته 17 گل بزند و 13 بار هم در نقش گل‌ساز در ترکیب تیمش درخشیده و تجربه بازی برای تمامی رده‌های سنی فوتبال ملی ازبکستان را هم در کارنامه‌اش دارد.

آقای گل جام ملت‌های زیر 23 سال، شاگرد جدید مورایس؟

ستاره 22 ساله ازبکستانی در کارنامه خود تجربه کسب عنوان آقای گلی رقابت‌های جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا در سال 2022 را هم دارد و همراه تیم ازبکستان در مسابقات بازی‌های آسیایی هانگژو موفق به کسب عنوان سومی رقابت‌ها شد. مدیران باشگاه سپاهان در شرایطی‌که ضرب‌الاجل (AFC) برای اعلام فهرست آسیایی رو به پایان است، در حال نهایی‌کردن مذاکرات خود با هافبک ازبکستانی هستند و گفته می‌شود در صورتی‌که دور پایانی مذاکرات با موفقیت انجام شود، به‌زودی ستاره ازبک در نقش خرید جدید سپاهان در بازار تابستانه معرفی خواهد شد.

نام انزونزی هم روی میز است!

مدیران باشگاه سپاهان در کنار رایزنی با جلال‌الدینوف، مذاکرات خود را با استیون انزونزی هم آغاز کرده‌اند و این هافبک کهنه‌کار 35 ساله فرانسوی هم در تیررس طلایی‌پوشان است. او که تجربه بازی در تیم‌هایی همچون استوک‌سیتی، سویا و رم را دارد و همراه تیم ملی فرانسه حتی در فینال جام جهانی هم حضور یافته، در سالیان گذشته در تیم‌هایی چون الریان قطر و قونیه‌اسپور ترکیه کارش را پیش برده است. سپاهانی‌ها با توجه به بدون قرارداد بودن انزونزی، مذاکراتی با هافبک فرانسوی داشته‌اند اما خبری از توافق نهایی نیست و براساس آخرین خبرها، همچنان مذاکرات با او ادامه دارد.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما