رونمایی از جدیدترین بمب خارجی استقلال! / همه چیز درباره دیدیه اندونگ

اقتصاد 100- باشگاه استقلال در حال مذاکره با یک هافبک اهل گابن به نام دیدیه اندونگ است که فصل گذشته برای تیم فوتبال الریاض عربستان توپ می‌زد.

رونمایی از جدیدترین بمب خارجی استقلال! / همه چیز درباره دیدیه اندونگ

دیدیه اندونگ، خرید احتمالی استقلال سابقه بازی برابر ستارگان فوتبال دنیا را دارد.

استقلال در چند سال اخیر فوتبال ایران خریدهای خارجی پرنوسانی داشته و کمتر پیش آمده بازیکنی سطح فنی خود را در حد ایده‌آل نگه دارد.

استقلال در لیگ بیست‌وسوم چهار بازیکن خارجی باکیفیت داشت. کوین یامگا، گوستاوو بلانکو، جلال‌الدین ماشاریپوف و رافائل سیلوا بازیکنانی بودند که در ترکیب استقلال عملکرد قابل قبولی داشتند و در لیگ بیست‌وچهارم هم شاهد حضور آن‌ها در نفرات استقلال خواهیم بود.

البته کوین یامگا باتوجه به مصدومیتی که از ناحیه چشم دارد، باید با تایید ایفمارک و در صورت لزوم با عینک مخصوص در زمین حاضر شود.

آبی‌پوشان پایتخت قرارداد گائل کاکوتا را نهایی کرده‌اند و به‌زودی از این بازیکن رونمایی می‌شود، در این بین اما نام بازیکن خارجی باکیفیت دیگری هم به گوش می‌رسد و او کسی نیست جز دیدیه اندونگ.

اندونگِ گابنی سابقه بازی در لوشامپیونه فرانسه و پریمیرلیگ انگلیس را دارد. اندونگ ۳۰ ساله می‌تواند عصای دست نکونام در خط میانی باشد زیرا این بازیکن هم می‌تواند در سه پست هافبک دفاعی، مرکزی و تهاجمی بازی کند.

این بازیکن سابقه بازی برابر ستارگان دنیای فوتبال مانند نیمار و زلاتان را دارد و قطعا حضور او می‌تواند کمک زیادی به استقلال کند.

قاب‌های مشترک اندونگ مقابل نیمار و زلاتان از آن دست تصاویر است که هواداران استقلال می‌توانند از آن لذت ببرند.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما