صفر تا صد فعالیت پرسپولیس در نقل و انتقالات / ورق برمیگردد! / همه چیز تغییر می کند؟ + ریز مسائل نقل و انتقالاتی

اقتصاد 100 - پرسپولیس فصل شلوغی در نقل و انتقالات خواهد داشت.

صفر تا صد فعالیت پرسپولیس در نقل و انتقالات / ورق برمیگردد! / همه چیز تغییر می کند؟ + ریز مسائل نقل و انتقالاتی

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، همه میدانند که پرسپولیس علاوه بر قهرمانی در لیگ باید به فکر تقویت تیم در آسیا باشد.

غیر از مهدی ترابی که بحث جدایی‌اش از پرسپولیس به نسبت تمدید قراردادش بسیار پررنگ‌تر به نظر می‌رسد تنها دو بازیکن دیگر از جمع بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده و بحث تمدیدشان مطرح است می‌توانند طبق قانون جدید قرارداد خود را بیشتر از یک سال تمدید کنند.

از آنجایی که وحدت هنانوف رفتنی است او را جزو این لیست به حساب نمی‌آوریم و البته قرارداد سعید صادقی به صورت خودکار تمدید شده و برخلاف آنچه از قبل گفته می‌شد یازده بازیکن پرسپولیس قرارداد ندارند که با جدایی وحدت، این تعداد به 10 می‌رسد.

در لیست 10 نفره پرسپولیس عیسی آل‌کثیر 34 سال و 5 ماه سن دارد، فرشاد فرجی 30 سال و دو ماه، علی نعمتی 29 سال و 4 ماه، وحید امیری 36 سال و دو ماه، مرتضی پورعلی گنجی 32 سال و دو ماه، سروش رفیعی 34 سال و سه ماه، گئورگی گولسیانی 33 سال و یک ماه، دانیال اسماعیلی‌فر 32 سال و سه ماه سینا اسدبیگی بزودی 27 سال تمام خواهد شد و مهدی ترابی هم که بحث رفتنش جدی شده 29 سال و 10 ماه سن دارد و مثلاً می‌تواند با تراکتور دوساله ببندد.

با این حساب پرسپولیس تنها می‌تواند با اسدبیگی و نعمتی دوساله ببندد و بقیه اگر راضی به تمدید شوند قراردادشان یکساله خواهد بود که ظاهراً شاید بیشتر به سود بازیکنان باشد تا باشگاه.

در مورد بیرانوند هم این وضعیت مصداق دارد و اگر فسخ قراردادش تأیید شود و باشگاه بخواهد قرارداد جدیدی با او منعقد کند قرارداد این دروازه‌بان هم باید یکساله باشد چون او نیز حدود سه ماه دیگر 32 سالگی را پشت سر خواهد گذاشت.

اما شاید شرایط سنی لیست خرید مهم‌تر و جذاب‌تر باشد. در بین گزینه‌های خرید پرسپولیس فرشاد احمدزاده که گفته می‌شود قراردادش با سرخ‌ها قطعی است 31 سال و 9 ماه سن دارد و قرارداد او قطعاً یکساله خواهد بود. احمدرضا زنده‌روح هم بزودی 32 ساله خواهد شد و پرسپولیس با او نیز باید یکساله ببندد.

گزینه‌های دیگر این باشگاه مثل مهدی لیموچی، محمدمهدی محبی و جواد آقایی‌پور بالای 24 سال و زیر 25 سال هستند و اگر سرخ‌ها موفق به جذب هر کدام از آنها شوند می‌توانند با این بازیکنان قراردادهای بلندمدت‌تری ببندند.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما با توجه به نتیجه آرا، مشارکت در مرحله دوم انتخابات چه تفاوتی با مرحله اول دارد؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما