پرونده فساد در فوتبال به کجا رسید؟! / امان از پول کثیف !!

اقتصاد 100 - پس از افشای فساد رخ داده در فوتبال سخنگوی قوه قضاییه توضیحات تازه‌ای را درباره زوایای جدید این پرونده مطرح کرد.

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، اصغر جهانگیر، سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری امروز سه‌شنبه (۸ خردادماه) با خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره پرونده فساد فوتبال رفسنجان اظهار داشت: در سال گذشته، صندوق بازنشستگی صنایع مس ایران شکایتی علیه مدیران وقت باشگاه فرهنگی، ورزشی رفسنجان انجام داد که این شکایت متوجه برخی از افراد به اتهام جعل اسناد، سندسازی، استفاده از اموال و تحصیل مال غیرمشروع و خیانت در امانت شد و در دستگاه قضا مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی ادامه داد: باشگاه فرهنگی و ورزشی رفسنجان زیرمجموعه صندوق بازنشستگی صنایع مس ایران است که بر اساس آخرین پیگیری‌ها، پرونده در مرحله احضار متهمین است و نسبت به صدور قرار تامین مناسب تصمیمات اتخاذ خواهد شد. امیدواریم با تحقیقاتی که صورت می‌گیرد در کم‌ترین زمان ممکن، بتوانیم نتایج آن را به مردم اعلام کنیم.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: پیگیری‌های مربوط به پرونده‌های فوتبال دو بخش دارد، یک بخش که فدراسیون‌های فوتبال خودشان باید پیگیری کنند که دولت‌ها حق دخالت ندارند، اما اگر جرایمی مانند رشوه رخ داده، دستگاه قضا می‌تواند ورود کند و امیدواریم با پیگیری صورت گرفته، همه باشگاه‌ها ورزشی بتوانند در یک فضای سالم و رقابتی فعالیت کنند.

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما با توجه به نتیجه آرا، مشارکت در مرحله دوم انتخابات چه تفاوتی با مرحله اول دارد؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما