معدنی املاح ایران

معدنی املاح ایران

شرکت معدنی املاح ایران در سال 1363 باهدف اکتشاف، استخراج و فرآوری نمک های صنعتی بخصوص سولفات سدیم و کلرور سدیم تاسیس شد. این شرکت در سال 1375 در سازمان بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته شد و به شرکت سهامی عام تبدیل گردید. این شرکت یکی از اعضای انجمن صنفی تولید کنندگان نمک تصفیه ایران می باشد.
این شرکت در حال حاضر دارای سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) شامل :

  • ISO  9001:2015 در زمینه مدیریت کیفیت
  • ISO 14001:2015 در زمینه مدیریت محیط زیست
  • ISO 45001:2018 در زمینه مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای
  • ISO 22000:2018 و HACCP در زمینه مدیریت ایمنی و بهداشت مواد غذایی

از شرکت ACS انگلستان در هر دو مجتمع گرمسار و اراک می باشد.

شرکت معدنی املاح ایران در سال 1385 از طرف وزارت صنایع و معادن بعنوان واحد نمونه صنعتی و در سالهای 1386 و 1388 از طرف سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران بعنوان واحد نمونه کیفی در سطح ملی شناخته شد.

این شرکت حال حاضر دارای گواهینامه تایید صلاحیت آزمایشگاه در سطح کشور در زمینه آزمایشات مختلف نمک و سولفات سدیم از طرف سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران میباشد.

شرکت معدنی املاح ایران با سرمایه اولیه 10 میلیون ریال تاسیس شد در حال حاضر سرمایه ثبت شده شرکت دو هزار و هفتصد میلیارد ریال می باشد .اولین کارخانه تولید  پودر سولفات سدیم در سال 1373 با ظرفیت اسمی 30 هزار تن در سال در شهرستان گرمسار به بهره برداری رسید.

واحد دوم با ظرفیت اسمی 30 هزار تن در سال 1379 و واحد سوم نیز با همان ظرفیت از سال 1384 در استان مرکزی شهرستان اراک به بهره برداری رسید.

این شرکت در حال حاضر سالانه حدود 190 هزار تن پودر سولفات سدیم طبق استاندارد ملی و بین المللی جهت مصارف صنایع تولید پودر های شوینده ، شیشه سازی و کاغذسازی تولید می کند.جهت تامین نیاز کشور به نمک خوراکی مطابق استاندارد های ملی و بین المللی این شرکت مبادرت به احداث واحد تولید نمک خوراکی تصفیه (تبلور مجدد) با ظرفیت 35 هزار تن در سال در استان سمنان شهرستان گرمسار نموده است که این واحد در سال 1383 به بهره برداری رسید برای تولید نمک در این واحد از فن آوری روز دنیا برای تولید نمک خوراکی استفاده شده است.

شرکت معدنی املاح ایران درنیمه دوم سال 93 اقدام به درخواست ودریافت جواز تاسیس برای اجرای طرح تولید نمک خوراکی به روش هیدرومیل درمجتمع گرمسار نمود.این طرح درپایان سال 94 تکمیل و راه اندازی واخذ پروانه بهره برداری آن به سال 95 موکول شد.

با توجه به نیاز کشور و تقاضا به جهت صادرات، در سال 1400 کارخانه توسعه نمک تبلور کنار کارخانه‌ی قبلی با ظرفیت ۴۵۰۰۰ تن به بهره‌برداری رسید و ظرفیت تولید نمک تبلور مجدد دو برابر شد.

معدن سولفات سدیم میقان این شرکت در سال 1373 توسط شرکت کشف شده و در حال حاضر بزرگترین معدن سولفات سدیم کشور می باشد.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما