نایب رئیس کمیسیون صنایع به «اقتصاد 100» پاسخ داد؛

پیش بینی وضعیت بازار خودرو و آزادسازی واردات در دولت پزشکیان

اقتصاد 100- نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن توجه به تامین مالی پروژه های نیمه تمام دولت را با فروش اموال بدون استفاده این قوه امکان پذیر دانست و گفت: مراوده با کشورهای همسایه می تواند به تقویت صادرات کشور و تسهیل‌گری دراین بخش کمک فراوانی نماید.

پیش بینی وضعیت بازار خودرو و آزادسازی واردات در دولت پزشکیان

سیدجواد حسینی کیا، نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن در گفتگو با اقتصاد 100، در پاسخ به اینکه آیا دولت چهاردهم می تواند بازار غیر قابل نفوذ خودرو را ساماندهی کند گفت: اگر دولت اراده کند می تواند.

نماینده سنقر افزود: دربخش عرضه و تقاضای خودرو ناترازی داریم و در مورد توقف واردات خودرو دست دوم نیز در تامین ارز مشکل وجود دارد.

وی در ادامه اولویت اساسی اقدامات اقتصادی دولت را معیشت مردم دانست و تصریح کرد: رسیدن به معیشت مطلوب برنامه دقیق و زمان بندی می خواهد که یکی از آنها حوزه مسکن به عنوان مهمترین پیشران اقتصاد کشور است.

وی خاطر نشان کرد: فعال سازی واحدهای نیمه تعطیل می تواند ضمن ایجاد اشتغال، سرمایه های فراوان خوابیده در این بخش را بکار گیرد.

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن توجه به تامین مالی پروژه های نیمه تمام دولت را با فروش اموال بدون استفاده این قوه امکان پذیر دانست و گفت: مراوده با کشورهای همسایه می تواند به تقویت صادرات کشور و تسهیل‌گری دراین بخش کمک فراوانی نماید.

وی توجه ویژه به معادن کشور را موضوعی مغفول مانده عنوان کرد و افزود: توجه به بخش معدن می تواند جایگزین درآمد نفتی کشور باشد ضمن اینکه تکمیل زنجیره های زیر ساختی مثل فولاد ، سنگ آهن  و پتروشیمی ها باید مد نظر قرار گیرد.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما