دلالان فیلترشکن به پستو می روند

ضربهِ فیلترینگ به کسب و کارها از زبان یک نماینده /پزشکیان به وعده خود عمل کند

اقتصاد 100- عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه تاکید کرد: فیلترینگ علاوه بر صرف هزینه و زمان ، بر روح و روان مردم تاثیر گذاشته لذا مطابق وعده آقای رئیس جمهور باید هر چه سریعتر رفع شود.

ضربهِ فیلترینگ به کسب و کارها از زبان یک نماینده /پزشکیان به وعده خود عمل کند

به گزارش اقتصاد 100، انتقادات مسعود پزشکیان از وضعیت اینترنت و فیلترینگ در ایام تبلیغات انتخاباتی و وعده های او برای رفع این معضل، او را این روزها در معرض یک مطالبه مهم از سوی مردم قرار داده است؛ «رفع فیلترینگ»

فعال شدن دلال ها با فیلترینگ

محسن بیگلری نماینده بانه و سقز با اشاره به وعده رئیس جمهور مبنی بر رفع فیلترینگ از سوی دولت چهاردهم به اقتصاد 100، گفت: فیلترینگ بار اضافی بر گردن مردم گذاشته و مجبورند برای دسترسی به برخی پیام رسان ها با خرید فیلترشکن از فضای مجازی استفاده کنند، این شرایط منجر شده یکسری دلال از این مساله استفاده کنند.

وی افزود: فیلترینگ مشکلاتی را برای سرعت اینترنت کشور ایجاد کرده و از نظر روحی و روانی اعصاب مردم را داغان کرده است، وصل شدن به اینترنت با فیلرشکن حدود 10 دقیقه زمان لازم دارد ضمن اینکه سرعت هم بسیار پایین می آید.

اگر نمایندگان یک ذره دلشان برای مردم می سوزد باید به رفع فیلترینگ رأی دهند

نماینده مجلس دوازدهم تصریح کرد:اگر هر نماینده ای ذره ای دلش برای مردمش می سوزد باید به رفع فیلترینگ رای بدهد.

وی در پاسخ به اینکه آیا تا سال آینده شاهد رفع فیلترینگ هستیم خاطر نشان کرد:پیش بینی می کنم که این اتفاق بیافتد ضمن اینکه آقای پزشکیان وعده داده و باید چنین امری رخ دهد.



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما کدام پرونده فساد اقتصادی، رسوایی بزرگتری به بار آورد؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما