اختصاصی اقتصاد 100/عضو کمیسیون برنامه وبودجه مجلس

همتی منتقد دولت سیزدهم بود،باید امروز برنامه داشته باشد

اقتصاد 100-عضو کمیسیون برنامه وبودجه مجلس گفت:کابینه معرفی شده مجرب است و مشکلات فعلی کشور را لمس کرده ،امیدواریم بر اساس قولی که آقای پزشکیان داده حداقل در معاونت ها از حضور جوانان متخصص و نخبه استفاده شود تا بتوانیم در تصمیم سازی ها و تصمیم گیری ها موفق عمل کنیم.

 همتی منتقد دولت سیزدهم بود،باید امروز برنامه داشته باشد

بهروز محبی نماینده سبزوارافزود:در مورد وزرای پیشنهادی حوزه اقتصاد ،مخالفان و موافقانی در مجلس حضور دارند،آقای همتی از کاندیداهایی است که اختلاف نظر در مورد ایشان بخاطر مواضع و نقدهای تند در مورد دولت سیزدهم ،وجود دارد. برخی نمایندگان نقدهای ایشان را منصفانه نمی دانند اما باید ببینیم در برنامه هایشان برای حل مشکلات و خروج از بحران های اقتصادی چه برنامه ای دارند.

وی در خصوص وزیر پیشنهادی وزارت کار و رفاه اجتماعی گفت:در حوزه کار و کارگری مشکلات عدیده ای وجود دارد، بحث حقوق و دستمزدها مسئله ای است که کارگران معتقدند افزایش حقوق آنها ربطی به تورم ندارد و سهم آنان از تورم سهم کمی است.

محبی تصریح کرد: در پی اعتراضاتی که شکل گرفته به نظرمی رسد به حوزه کارگری باید نگاه ویژه ای داشته باشیم چون معیشت و رفاه آنان بسیار جدی است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه در پاسخ به اینکه نوع نگاه مجلس به کابینه پیشنهادی تخصصی است یا سیاسی گفت: برخی از وزرای پیشنهادی ممکن است رویکرد اصلاح طلبی داشته باشند که طبیعی است اما مهم ایده ،برنامه و نوع نگاه به مشکلات کشور است.

این نماینده اصولگرا تاکید کرد: اختلافاتی با بعضی از بدنه جریان اصلاح طلبی داریم ولی نگاه صرف به بیرون را برنمی تابیم، معتقدیم اگر به تحریم فکر می کنیم به خنثی سازی آن نیز باید توجه داشته باشیم  چون قاطبه مشکلات را داخلی می دانیم.

نماینده سبزوار تصریح کرد:معتقدیم افراد و تیم آنان اگر عالمانه به میدان بیایند و تخصص همراه با نگاه اصلاحی داشته باشند قطعا اختلافی وجود نخواهد داشت.تلاش و رویکرد مجلس مسیر مبتنی بر عقلانیت است و همه به دنبال حل مشکلات مردم هستیم.

   

 

 



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما