اختصاصی اقتصاد 100/عضو کمیسیون کشاورزی مجلس

رئیس جمهور بهترین ها را برای کابینه معرفی کند،مجلس همراه می شود

اقتصاد 100-عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: اقتصاد کشور بیمار است ومشکلات زیادی دارد لذا آقای پزشکیان باید از هر گونه شعارگرایی پرهیز کرده و به واقعیت و ظرفیت موجود کشوربپردازد وبه خلق ظرفیت های بهتر فکر کند.

رئیس جمهور بهترین ها را برای کابینه معرفی کند،مجلس همراه می شود

جهانبخش قلاوند نماینده اندیمشک با تاکید بر اینکه ارزیابی درستی از داشته ها، موانع ،مشکلات،چالش ها، توانایی و ظرفیت ها نداریم افزود:حوزه سیاست خارجی یکی از درگاه هایی است که می تواند به اقتصاد کشور کمک کند ضمن اینکه هر اقدامی باید در چارچوب برنامه هفتم و سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری باشد.

وی در مورد همراهی مجلس با دولت تصریح کرد:دولت و مجلس از نظر مواضع سیاسی با یکدیگر متفاوت هستند اما چیزی که می تواند دو قوه را در چارچوبی مشترک قرار دهد اجرایی شدن برنامه هفتم توسعه است.

نماینده اندیمشک گفت:گزینه های وزارتخانه های دولت پزشکیان باید معتقد به اجرای قانون برنامه هفتم توسعه باشند و بر اساس واقعیت کشور، موانع داخلی و خارجی را از بین ببرند.

عضو کمیسیون کشاورزی درپاسخ به اینکه آیا تفاوت مواضع مجلس با دولت سنگ اندازی به دنبال دارد افزود:توصیه مهم رهبری این بود که تعامل بین قوا برقرار باشد و صدای مشترکی ایجاد شود،برای پیشبرد سیاست ها وهمگرایی درهمه ارکان ،مجلس باید از دولتی که انتخاب شده استقبال کند.

قلاوند تصریح کرد:بنا بر توصیه رهبری مجلس آماده تعامل با دولت است و البته رئیس جمهور باید بهترین افراد را در چنین شرایطی برای عضویت در کابینه معرفی نماید.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما