شرکت لیزینگ پارسیان

شرکت لیزینگ پارسیان در سال ۱۳۷۹ تأسیس و در اداره ثبت شرکتهای تهران به ثبت رسید. این شرکت تحت نظر بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران فعالیت نموده و یکی از برترینهای صنعت لیزینگ کشور در زمینه اجاره و واگذاری اموال منقول و غیرمنقول در کشور است. این شرکت از مؤسسین کانون و انجمن شرکتهای لیزینگ ایران شرکت لیزینگ پارسیانبه شمار میرود.
فعالیت شرکت لیزینگ پارسیان شامل خودروی سواری و کار، لوازمخانگی و رایانهای، تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی، ماشینآلات صنعتی، معدنی و راهسازی، شناورهای دریایی و تجهیزات بندری، املاک خدماتی، اداری، تجاری و ... را در برمیگیرد. در حال حاضر این شرکت سبدی متنوع از فعالیتها در صنعت لیزینگ را داراست. از طرفی در راستای استراتژیهای توسعه بازار، در حال زمینهسازی برای ورود به حوزه لیزینگ ناوگان حملونقل هوایی است.
شرکت لیزینگ پارسیان از نظر حجم فعالیت در بین برترینهای صنعت لیزینگ بوده و بخش عمدهای از بازار لیزینگ کشور را به خود اختصاص داده است. مجموعه لیزینگ پارسیان از دانش تخصصی و تجربه بالا در ارائه خدمات متمایز به اقشار مختلف جامعه برخوردار است.
محصولات و خدمات
۱. ارائه تسهیلات اعتباری برای خرید انواع خودرو
۲. ارائه تسهیلات اعتباری برای خرید انواع محصولات حوزه خدمات
۳. ارائه تسهیلات اعتباری برای خرید انواع لوازم خانگی و اداری، تجهیزات و لوازم کامپیوتری، ارتباطی و مخابراتی
۴. ارائه تسهیلات اعتباری برای خرید انواع محصولات و ناوگان حوزه حمل و نقل
۵. ارائه تسهیلات اعتباری برای خرید انواع محصولات حوزه صنعت، معدن و کشاورزی
۶. ارائه تسهیلات اعتباری برای خرید انواع محصولات حوزه بهداشت و سلامت
۷. همکاری با کلیه تامین کنندگان کالاهای بادوام در زمینه ارائه تسهیلات به خریداران
موضوع فعالیت
اهم موضوع فعالیت شرکت بر اساس مفاد اساسنامه شامل ایجاد، سرمایهگذاری یا مشارکت در تاسیس شرکتهای تجاری از هر قبیل و خرید و فروش سهام شرکتهای تولیدی، بازرگانی و خدماتی شرکتهای تجاری میباشد. بخش با اهمیتی از دارایی های گروه مالی پارسیان در سهام شرکتهای تابعه ( فرعی و وابسته) سرمایهگذاری شده است که در این شرکتها، گروه مالی دارای نفوذ و کنترل قابل ملاحظهای می باشد.
۱. بیانیه چشم انداز
می خواهیم با ایجاد هم افزایی بین کسب و کارها و ارائه خدمات مالی یکپارچه، سرآمد باشیم.
۲. بیانیه ماموریت
ماموریت ما در گروه مالی پارسیان عبارت است از:
- خلق ارزش پایدار برای ذینفعان
- نوآوری در مدل های کسب و کار
- توسعه سرمایه فکری
- رهبری استراتژیک شناسایی و بهره برداری از فرصت ها در جهت تکمیل زنجیره ارزش خدمات
۳. ارزش ها
-
حرفه ای گری:
- کارکنان با دانش بالا، با دیدگاه بلندمدت و با مهارت که به مشتریان در حل مسائل مالی کمک میکنند
- قابلیت اتکا:
- ارائه خدمات به صورت قابل اطمینان
- همکاری و مشارکت تیمی:
- ارائه تصمیمات و راه حل ها بصورت تیمی و مشارکتی
- یکپارچگی (انسجام):
- ارائه خدمات به صورت منسجم و به شکل واحد