وقتی مکش جاروبرقی ضعیف شد چه کنیم؟ / جدول قیمت انواع جاروبرقی ایرانی و خارجی

اقتصاد 100: آنچه در زیر می‌ آید جدول قیمت جدید انواع جارو برقی براساس سایت‌ های فروش اینترنتی است.

وقتی مکش جاروبرقی ضعیف شد چه کنیم؟ / جدول قیمت انواع جاروبرقی ایرانی و خارجی

به گزارش اقتصاد 100 به نقل از اقتصادآنلاین، در خیلی از موارد علت افت قدرت مکش جاروبرقی ، گرفتگی یا به عبارت آسان تر، گیر کردن اجسام در بخشی از دستگاه است. خوشبختانه، اکثر دستگاه‌های جارو برقی به شیوه‌ای طراحی و تولید شده‌اند که رفع گرفتگی لوله جاروبرقی در آن‌ها به آسانی امکان‌پذیر است. برای ارزیابی قدرت مکش دستگاه کافی است سر لوله جاروبرقی را روی کف دست خود فشار دهید. با این شیوه ساده به راحتی می‌توان مکش دستگاه را ارزیابی کنید. چنانچه احساس می‌کنید مکش دستگاه ضعیف است به احتمال زیاد مشکل گرفتگی وجود دارد.

شیوه رفع گرفتگی لوله جاروبرقی

چنانچه جاروبرقی شما مکش ضعیفی دارد و به خوبی زباله های خانه را جمع نمی کند، اغلب نخستین چیزی که باید کنترل شود، لوله آن است. امکان دارد زمان جارو کردن، به صورت تصادفی جارو برقی جسمی را بلعیده باشد یا مقداری مو لوله جارو برقی را بسته باشد. در ادامه با شیوه رفع گرفتگی لوله جاروبرقی آشنا شوید و این مشکل را خودتان در منزل حل کنید.

عیب یابی لوله جاروبرقی

نخستین قدم این است که با بررسی جاروبرقی مشکل آن را بررسی کنیم و مشخص کنیم گرفتگی در کدام قسمت از جاروبرقی وجود دارد. کیسه جاروبرقی را خالی کنید و فیلتر را تمیزکنید. اکنون با دقت برس و شلنگ مسدود شده را کنترل کنید. به احتمال زیاد می توانید گرفتگی لوله جاروبرقی را ببینید. این گرفتگی امکان دارد در نقطه اتصال شلنگ جاروبرقی با بدنه آن باشد یا در طول لوله گرفتگی وجود داشته باشد.

با بررسی بازار لوازم خانگی قیمت جاروبرقی بوش مدل BGL8GOLDIR مبلغ ۷,۶۵۰,۰۰۰ تومان است این در حالیست که قیمت جاروبرقی پارس خزر مدل ECO-1800W مبلغ ۲,۸۲۴,۵۰۰ تومان اعلام شده است.

قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد.

جهت اطلاع از جدیدترین قیمت لوازم خانگی و آگاهی از نرخ‌ها در بازار لوازم خانگی ایرانی و خارجی روزانه به سرویس "لوازم خانگی" مراجعه نمایید.

قیمت انواع جاروبرقی ایرانی و خارجی

برند مدل قیمت / تومان
پارس خزر ECO-1800W ۲,۸۲۴,۵۰۰
دوو DVC-LH22R ۵,۷۹۹,۰۰۰
بوش BGL8GOLDIR ۷,۶۵۰,۰۰۰
دوو DVC-S22G ۵,۹۵۰,۰۰۰
بوش BGL8PRO5 ۱۰,۰۵۰,۰۰۰
سام VC-9015 ۳,۷۲۰,۰۰۰
شارک CZ250UKTDB ۳۰,۰۰۰,۰۰۰


وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما