آتش گرفتن سرخ کن ها دردسرساز شد

اقتصاد100-آتش گرفتن سرخ کن ها، برند چینی Cosori را وادار کرد تا همه این محصولات را از بازار جمع آوری کند که این موضوع حتی شامل حال محصولات فروخته شده نیز می شود.

آتش گرفتن سرخ کن ها دردسرساز شد

به گزارش گروه لوازم خانگی، کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی ایالات متحده (CPSC) این هفته اعلام کرد که  برای برگردانده شدن 2میلیون سرخ کن برند Cosori در ایالات متحده فراخوان داده شده است.

به دلیل گزارش های آتش سوزی و سوختگی، از خریداران این سرخ کن ها  خواسته شده است این محصولات را تعویض کنند. گفته می شود که این مشکل به دلیل اتصال سیم ها و گرم شدن بیش از حد آنها در سرخ کن ها ایجاد شده است .

حدود 250هزار سرخ کن در کانادا و 21هزار سرخ کن از این برند هم در مکزیک فراخوان شده اند.  تا مشکلی برای خریدرایان و مشتریان این برند ایجاد نشود.

تاکنون 205 گزارش از آتش گرفتن، سوختن، ذوب شدن، گرم شدن بیش از حد یا دود گرفتن سرخ کن های این برند دریافت شده که درنتیجه، 10 حادثه سوختگی جزئی و سطحی و 23 گزارش خسارت مالی جزئی هم به دفتر برند Cosori ارسال شده است.

محققان این برند می گویند: پس از یک بررسی کامل، ما تشخیص دادیم که در شرایط بسیار نادر، کانکتورهای پیچ‌دار انتهای در سرخ‌کن‌ها که مسئول برقراری اتصالات الکتریکی بین سیم‌های خاص هستند، می‌توانند بیش از حد گرم شوند و خطر آتش‌سوزی و سوختگی ایجاد کنند.

دربیانیه این  شرکت محبوب لوازم آشپزخانه چینی که دفتر آن در شنزن چین مستقر است،‌آمده همه محصولات این برند به طور جدی برای ایمنی مصرف کننده آزمایش شده اند و مطابق با استانداردهای صنایع ساخته شده اند. این یک اشکال عجیب در محصولات ما بوده که بزودی حل خواهد شد.در این بیانیه با عذرخواهی از مشتریان، ازآنها خواست فوراً استفاده از سرخ کن ها را متوقف و برای درخواست تعویض سرخ کن، به سایت recall.cosori.com مراجعه کنند.  این سرخ کن ها قیمتی بین 70 دلار (58 پوند) تا 130 دلار (108 پوند) دارند.

انتهای پیام/

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما