هایسنس دومین برند پرفروش تلویزیون در جهان
اقتصاد 100-هایسنس در سال 2022 در رتبه دوم جهانی برای فروش تلویزیون در سطح جهان قرار گرفت.
به گزارش گروه لوازم خانگی،با توجه به بهبود سریع شرکتهای صنعتی پیشرو چین و افزایش قدرت رقابتی آنها در بخش لوازم خانگی، آخرین دادههای موسسه تحقیقات بازار پیشرو Omdia نشان میدهد برند هایسنس در سال 2022 ، درمجموع سالانه 24.5 میلیون دستگاه تلویزیون را در جهان به فروش رسانده که این رقم نشان از رشد 16.1 درصدی فروش این برند نسبت به سال 2021 دارد.
به این ترتیب هایسنس پس از سامسونگ در رتبه دوم جهانی در زمینه فروش تلویزیون در بازار جهانی قرار گرفته است.
این یک رکورد تاریخی برای برند Hisense محسوب می شود و نشاندهنده تسلط روزافزون جهانی این شرکت در صنعت تلویزیون است. با این رکورد، برند Hisense در بین پنج شرکت برتر جهانی در حوزه تلویزیون قرار دارد.
این برند در زمینه صنعت تلویزیونهای لیزری هم سهم 53.5 درصدی فروش جهانی در سال 2022 را به خود اختصاص داده و در این حوزه صدرنشین است. این برند این روزها بر خدمات پس از فروش تمرکز بالایی دارد.
انتهای پیام/
ارسال نظر