انقلاب در صنعت پیتزا با یک ظرف خاص

اقتصاد100- همه ما پیتزا را با جعبه های مقوایی مربع شکل و پهن تصور می کنیم و گاه نمی دانیم باقیمانده آن را چطور نگهداری کنیم. هم این جعبه مقوایی بزرگ جای زیادی را در یخچال اشغال می کند و هم گاه تکه های پیتزا کمی بوی مقوا می گیرند که چندان رضایتبخش نیست.

انقلاب در صنعت پیتزا با یک ظرف خاص

به گزارش گروه لوازم خانگی، قرار دادن تکه های مثلثی پیتزا روی یکدیگر در یک ظرف هم گاه دردسرساز می شود چراکه ممکن است پنیر، این قطعات  را به هم بچسباند. در هرحال گرم کردن دوباره پیتزا چندان جذاب نیست.

برای حل این مشکلات حالا یک ظرف پیتزای تاشو طراحی شده تا بتوان از آن در خانه استفاده کرد. ایده اصلی پشت بسته پیتزا این است که فضای کمتری (در یخچال) نسبت به یک جعبه بزرگ پیتزا اشغال می کند، به علاوه از خشک شدن محتویات آن جلوگیری می کند و ازسوی دیگر کمک می کند تا بقیه مواد غذایی درون یخچال بوی پیتزا به خود نگیرند.

 این ظرف از سیلیکون بدون BPA  (بیسفنولA) ساخته شده است. (بیسفنول A یک ترکیب شیمیایی است که عمدتاً در ساخت پلاستیک های مختلف استفاده می شود؛ یک جامد بی رنگ که در اکثر حلال های آلی معمولی محلول است، اما در آب حلالیت بسیار کمی دارد).

 این ظرف در اندازه های مختلفی طراحی شده و در حداکثر ظرفیت خود می تواند یک پیتزای  46 سانتی متری برش خورده با هشت برش مثلثی را در خود جای دهد. کاربران می توانند به سادگی ظرف مثلثی پیتزا را به سمت بالا ب‌کشند تا بلندتر شود، یا بسته به تعداد برش‌هایی که از پیتزای آنها باقی مانده، آن را فشار ‌دهند تا کوتاه‌تر شود. این برش‌ها همچنین با مجموعه‌ای از سینی‌های پلاستیکی مثلثی از یکدیگر جدا می‌شوند. حالا می توان ظرف را با خیالی راحت درون یخچال قرار داد.

نگهداری غذا

موقع گرم کردن هم می توان با خیال راحت ظرف را در مایکروویو گذاشت تا پیتزا گرم شود. نگران خمیری شدن نان پیتزا هم نباشید چراکه یک دریچه در درب ظرف قرار گرفته که اجازه خروج بخار را می دهد. پس از خوردن تمام پیتزا، می توان ظرف را در ماشین ظرفشویی قرار داد یا  آن را با دست مورد شستشو قرار داد. این ظرف پیتزا هم اکنون در شش رنگ انتخابی در دسترس است و با بهای 23.99 دلار آمریکا به فروش می رسد.

انتهای پیام/

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما