درسهایی از فناوری دلیوری آخرین مایل در آمازون
آمازون پرایم دی از زمان آغاز به کار خود در سال 2015 یک الگو برای شرکتهای تجارت الکترونیکی است تا از این طریق بتوانند در دنیای خرید آنلاین به شهرت و رشد برسند.
به گزارش کالاسودا و به نقل از sdcexec، ظرفیت سفارش در این روز بسیار بالا است و میلیونها سفارش باید طی یک یا دو روز بسته بندی و تحویل داده شوند.
بدیهی است که اشکال سنتی انجام سفارش قادر به این کار نیست.
در این میان آمازون با استفاده از فناوریهای جدید در آمازون پرایم دی به خوبی عمل میکند.
جدای از تحویل به موقع، ارائه بهروزرسانیهای لحظه ای و ارتباطات یکپارچه اهمیت دارد.
در این شرایط میتوان با استقرار مناسب فناوری لست مایل، از این چالشها عبور کرد.
اتوماسیون تنها راه حل آن است.
فروش در زمان محدود، اگر به درستی مدیریت شود، راهی برای رشد بیشتر و شهرت یک برند الکترونیک است.
اما اینکار سخت است. از یک سو فشار سفارشات که به صورت تصاعدی زیاد میشود و از سوی دیگر، نیاز به افزایش کارایی و کنترل هزینهها بسیار مشکل است.
پذیرش فناوری میتواند یک راه حل عالی باشد. زیرا میتواند تمام این چالشها را برطرف کند و انتظارات را برآورده کند.
از طریق اتوماسیون و دیجیتالی کردن فرآیندها، بیشتر مشکلات حل میشود. با قرار دادن آنها درست در مرکز فرآیند، رضایت مشتری را به ارمغان میآورد.
وقتی میلیونها سفارش باید ظرف 48 ساعت ارسال شوند، حتی کوچکترین پیشرفتها نیز میتواند تفاوت ایجاد کند.
با توجه به اینکه دلیوری لست مایل 53 درصد از هزینههای حمل و نقل کلی را تشکیل میدهد، هر گالن سوخت، هر مایل و هر دقیقه صرفه جویی میتواند در انجام سفارشات، نتایج بسیار خوبی را به بار میآورد.
یک تجربه بی نظیر برای مصرف کننده
حفظ کانالهای ارتباطی یکپارچه با مشتری تا پایان تحویل باعث میشود آنها احساس ارزشمندی کنند و به کسب و کارها فرصتی میدهد تا در صورت تاخیرهای پیش بینی نشده، آن را مدیریت کنند.
نگه داشتن مشتریان در تاریکی، به ویژه زمانی که سفارش آنها با تاخیر مواجه میشود، یک تجربه بد است و در نهایت به برند شما آسیب میزند.
ارسال نظر