اثر سنگ زمرد در تعادل چاکرای قلب را جدی بگیرید

طلا و جواهر اقتصاد 100: سنگ زمرد چاکرای چهارم یعنی قلب را به علت رنگ سبز تحت تاثیر قرار می دهد. این چاکرا در مرکز سینه و در امتداد قلب قرار دارد .

اثر سنگ زمرد در تعادل چاکرای قلب را جدی بگیرید

 چاکراهای  قسمت پائینی ( چاکرای اول و دوم و سوم) بیشتر غرایز ما را که مربوط به بقاء و جسم هستند تحت کنترل دارند. چاکراهای قسمت بالایی ( چاکراهای پنجم و ششم و هفتم ) خصوصیات روانی ، احساسات و آگاهی ما را در سیطره خود دارند. چاکرای مرکزی (چاکرای قلب یا چاکرای ۴) این دو گروه را به هم متصل می‌کند و بنابراین به شدت به احساسات جسمانی و روانی ما پیوند خورده است.

سنگ زمرد چاکرای چهارم یعنی قلب را به علت رنگ سبز تحت تاثیر قرار می دهد. این چاکرا در مرکز سینه و در امتداد قلب قرار دارد . حس مربوط به آن لامسه است. این چاکرا بر روی قلب، شش ها، دیافراگم، قفسه سینه، شانه ها، دست ها ، بازوها، پوست  و حفره شکمی اثرات خود را اعمال میکند. از انرژی زمرد برای گشودن قلب به روی عشق، بخشش، دلسوزی و اعتماد بهره میگیرند.از خواص دیگر آن می توان به تقویت قلب، خون و دستگاه گردش خون اشاره نمود. این سنگ ترغیب کننده فرد به زندگی و عمل به ندای قلب میباشد.بین عاشق و معشوق پل ایجاد می نماید ، انرژی آزاد می گرداند و محبت بین زن و شوهر را زیاد می کند. تسکین دهنده ذهن نا آرام نیز می باشدو برای دارنده اش منطق و خرد و حکمت به ارمغان می آورد.

استفاده از این سنگ برای جلوگیری از مبتلا شدن به بیماری صرع مفید است به ویژه برای کسانی که زمینه ارثی این بیماری در آن ها وجود دارد . گذاشتن آن بر روی چاکراهای خورشیدی مجاری کیسه صفرا را پاک و فعال می کند و سبب تقویت معده و درمان زخم معده می گردد.

کم کاری و یا انسداد چاکرای قلب موجب داشتن قلبی ناسالم، پایین آمدن احساس شادى و به مرور زمان موجب اشکال در چاکراى دوم نیز می شود.

زمرد جزو چهارسنگ گرانبهای دنیاست . که در صنعت جواهر سازی ازآن استفاده زیادی میشود .

میتوان گفت رقیب خیلی خوبی برای سنگ عقیق و فیروزه میباشد انگشتر فیروزه با تمام زیبایی خیره کننده خود میتواند بعد از انگشتر زمرد گزینه ی خوبی برای انتخاب باشد. 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما