چرا داشتن یک سرویس نقره برای هر خانم شیکی ضروری است؟

طلا و جواهر اقتصاد 100: نقره به دلیل جلای نقره فام آن در دسته زیورآلاتی قرار می گیرد که به تنهایی می تواند به عنوان یک جواهر استفاده شود.

چرا داشتن یک سرویس نقره برای هر خانم شیکی ضروری است؟

به همین دلیل وجود یک سرویس زیبا و شیک از ضروریات است. البته، تک تک قطعاتش مانند یک پلاک نقره زنانه می تواند به تنهایی نیز استفاده شود که زیبایی خاصی خواهد داشت. یکی از ملزومات سرویس نقره، گردنبند نقره است که با توجه به استایل کلی نوع ست شما می تواند یک گردنبند نقره ساده یا یک گردنبند نقره با سنگ باشد. سنگ چه به صورت قیمتی باشد یا چه به فرم نیمه قیمتی جز لاکچری ترین المان ها در تهیه انواع جواهر محسوب می شود.

حال، اگر سنگی را انتخاب کنید که از نظر رنگ با رنگ نقره فام فلز نقره همخوانی داشته باشد، زیبایی آن دو چندان خواهد شد و جلوه بیشتری به نوع پوشش شما خواهد بخشید. در دستبند نقره سنگ دار سنگ ها می توانند به صورت نگین های چسبیده روی خود دستبند به کار برده شوند.

یا می توانند به فرم آویز از دستبند آویزان بوده یا به فرم بنگل ها دو سر به همر نرسیده آن با سنگ تزیین شود. این دستبندها آنقدر چشمگیر و زیبا هستند که در کنار سایر المان ها در یک سرویس نقره مانند گوشواره، دستبند یا انگشتر جلوه دوچندانی به خود می گیرند.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما