شفابخشی این سنگ ماورائی را دست کم نگیرید

طلا و جواهر اقتصاد 100: کهربا در طول زمان به عنوان قطره ای از خورشید، طلای دریا، عسل سفت شده، اشک خدایان به تصویر کشیده شده است.

شفابخشی این سنگ ماورائی را دست کم نگیرید

کهربا مدتی است که به عنوان طلسم برای محافظت در نظر گرفته می شد و هنوز هم در قالب جواهرات نفیس زیبا ساخته می شوند که باعث شده که تقریبا به راحتی در بیشتر قسمت های بدن پوشیده شود. کهربا نه کریستال است نه معدنی و به خاطر محصول طبیعی بیولوژیکی اش آن را در میان دیگر جواهر سنگ ها کمیاب تر کرده است. نیروی شگفت انگیز زندگی که در کهربا تجسم یافته آن را به یک ابزار درمانی قدرتمند در هر دو مداخله درمانی فیزیکی و روحی تبدیل کرده است. برخی از مسائل روحی و احساسی که می تواند سودمند باشد با خرد باستانی ، برگشت به زندگی گذشته ، تحریک حافظه ، فعال کردن سلول های حافظه برای بهبودی ، پاکسازی ، سرنوشت تاریخی و خانوادگی و کاهش احساس غم ، خیانت و ترس پیوند خورده است.

شکل بسیاری از این سنگ ها باعث ایجاد ارتباط با اشک شده وهمین باعث شده است برای کسانی که آرزو دارند احساسات غم ،احساس افسردگی و اضطراب را درمان کند یک انتخاب طبیعی به شمار آید. به خاطر انرژی طبیعی کهربا و پیوند محکم آن با انرژی طبیعت زمین مدتهاست که با گرامی داشتن مراسمات تشییع جنازه همراه است. کهربا به طور سنتی به عنوان سنگ محافظت کننده برای کودکان شناخته شده است و اعتقاد بر این است که هنگام استفاده از کهربا به عنوان مهره در اطراف گردن در کاهش درد نوزادان مفید می باشد.

به دلایل واضح و روشن این عمل توصیه نمی‌شود اما یک تکه از کهربا می تواند به راحتی در اطراف دهان ، گوشها و چانه بچه مالش داده شود و یا میتوان برای یک لباس دوخته شود تا به همان اثرات مشابه دست یابد.

به لحاظ تاریخی کهربا با مخلوط کردن آن در خاک، پودر کردن آن به همراه عسل و روغن در تهیه اکسیر ها کاربرد فراوانی دارند. سپس این مواد برای درمان شرایطی مانند ناراحتی معده، آسم، زخم ها و عفونت ها، نقرس، روماتیسم و صرع استفاده می‌شود.

شفابخشی روحی کهربا

به لحاظ روحی کهربا در درجه اول با شبکه های خورشیدی و مراکز انرژی ساکرال همراه است که باعث شده است یک سنگ بسیار مفید برای ترکیب کردن به هر قسمت طراحی شود تا این چاکراها را پاکسازی و فعال کنند. اگر شما به هر طریقی بخصوص روحی و عاطفی احساس ترس می کنید هیجانی را در روده خود احساس خواهید کرد. اگر بخواهیم به دنبال عفونت‌های ادراری یا اختلال تأثیرگذار در اندامهای تناسلی باشیم ، ناحیه ساکرال که بعضاً به عنوان مرکز آب یا تناسلی شناخته می شود به راحتی از حالت تعادل خارج می‌شوند. این علائم همواره در بدن ظاهر می شود و اگر ما قادر به تشخیص آن باشیم می‌توانیم اقدامات پیشگیرانه را انجام دهیم تا هم از اختلال تهدید شده جلوگیری کنیم و هم اثرات آن را بهبود ببخشیم. شبکه خورشیدی همچنین مکان بسیاری از بندها یا دلبستگی‌های روانی ناخواسته دیگر افراد یا عادت های مخرب و الگوهای تفکر است. پاکسازی شبکه خورشیدی با کمک یک درمانگر یا یک روش خوددرمانی باعث می‌شود احساس سبکی در شما شروع شود، همانطور که بدن روحی خود را از تار و پود هایی که ممکن است شما را در جایی گیر انداخته باشد جدا کند.

فرشته بزرگی که اغلب با شبکه خورشیدی و چاکراهای ساکرال مرتبط است Uriel و Raphael هستند. Uriel به شما کمک می‌کند که موانعی که ممکن است شما را از تصدیق و ابراز قدرت معنوی خود بازدارد پاک کند، در حالیکه Raphael شفا دهنده است که در رهایی از ناراحتی‌های جسمی و روحی به شما کمک می کند وهرگونه ترس، مشکل و سختی که ممکن است با احساس خودتان به عنوان یک وجود جنسی داشته باشید کاهش دهد.

شفابخشی فیزیکی کهربا

به علت اینکه کهربا مانند کریستال آمیتیست یک تطهیر کننده طبیعی است استفاده از کهربا برای درمان علایم و دلایل برخی از بیماری‌های جسمانی خواص بیشماری دارد. کهربا به خاطر توانایی اش در جذب ارتعاشات منفی از سلول های بدن مورد احترام قرار گرفته است. کهربا غالبا در طب سنتی چینی مورد استفاده قرار می‌گیرد تا انرژی Chi راکد را بیرون بکشد و انسدادهای موجود در نصف النهارهای حامل انرژی Chi در اطراف بدن را پاک کند. به همین دلیل کهربا می تواند در تحریک ساختن و ترمیم بافت ها به عنوان کمک کننده ای به برنامه سم زدایی مفید باشد.

کهربا یک سنگ متعادل کننده و عالی محسوب می‌شود و می‌تواند به طور مستقیم بر روی مکانی از زخم و جراحت قرار بگیرد تا مکانیزم های بهبودی بدن را تحریک کند و همچنین به عنوان یک پاک کننده و متعادل کننده کلی برای سیستم چاکرا بر روی غده تیموس در ناحیه گلو عمل می کند.

در زمینه بهبودی فیزیکی اعتقاد بر این بود که کهربا به خصوص در حمایت از اندام های طحال، کلیه، کبد، کیسه صفرا می تواند کمک شایانی بکند.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما