اولین عقبگرد برای طلا

طلا و جواهر اقتصاد 100: قیمت طلا برای اولین بار از 24 نوامبر به زیر مرز 2000 دلار سقوط کرد و به این ترتیب، یک کاهش قیمت 0.50 درصدی را رقم زد.

اولین عقبگرد برای طلا

به گزارش  «اف‌ایکس استریت» قیمت طلا برای اولین بار از 24 نوامبر به زیر مرز 2000 دلار سقوط کرد و به این ترتیب، یک کاهش قیمت 0.50 درصدی را رقم زد. این افت قیمت در سایه‌ی داده‌های قوی ایالات متحده برانگیخته شده است.

گفتنی است فلز زرد پس از رسیدن به بالاترین قیمت روزانه 2034.00 دلار، رقم 1996 دلار را در معاملات ثبت می‌کند.

طلا (XAU/USD) به زیر سطح 2000 دلار عقب‌نشینی کرد که می‌تواند قیمت‌ها را بیشتر کاهش دهد

کاهش طلا (XAU/USD) به دنبال انتشار آخرین گزارش اشتغال ایالات متحده رخ داد؛ داده‌های که حکایت از بهبود بازار کار برخلاف داده‌های اخیر افشاشده طی هفته داشت. بنا به اعلام اداره آمار کار ایالات متحده (BLS) اقتصاد توانست 199 هزار شغل ایجاد کند که این رقم فراتر از پیش‌بینی‌های 180 هزار نفری بود، در حالی که نرخ بیکاری از 3.9 درصد به 3.7 درصد کاهش یافت.

این امر منجر به افزایش قیمت دلار (USD) شد و در 0.40٪ بالاتر از قیمت افتتاحیه خود یعنی 104.03 ثابت ماند و همچنین کالاهای دلاری را گرانتر کرد. بازده اوراق 10 ساله‌ی آمریکا نیز 4.237 درصد را به ثبت رساند که هشت واحد پایه، بالاتر از رقم بسته‌شدن روز پنج‌شنبه است. 

عللوه بر آن، داده‌های دانشگاه میشیگان (UoM) حاکی از آن بود که خانواده‌های آمریکایی دیدگاه خوشبینانه‌تری نسبت به اقتصاد دارند و در عین حال، با توجه به اینکه انتظارات تورمی تا حدی کاهش می‌یابد، شاهد بهبود مسیر مبارزه با تورم هستند

با تمام آنچه گفته شد، معامله‌گران برای سال بعد، همچنان بر کاهش نرخ فدرال رزرو باور دارند. داده‌های هیئت تجارت شیکاگو (CBOT) حاکی از آن است که سرمایه‌گذاران انتظار دارند 118 واحد کاهش نرخ برای سال 2024 کاهش یابد که از 140 واحد در ثانیه هفته‌ی گذشته، کمتر است.

و اما با نگاهی به سمت جلو، معامله‌گران علاوه بر گزارش تورم هفته‌ی بعد ایالات متحده، بر نشست کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) نیز تمرکز می‌کنند. همچنین انتظار می‌رود تورم در مقیاس سالیانه، 3.1 درصد باقی بماند و تورم ماهیانه نیز احتمالاً در 0 درصد قرار بگیرد. همچنین بنا بر پیش‌بینی‌ها، شاخص قیمت مصرف‌کننده اصلی (CPI) در 4 درصد بدون تغییر در سال و 0.3 درصد در قرائت ماهانه حفظ شود.

و در نهایت، از نظر رویکرد مقامات فدرال رزرو، معامله‌گران انتظار دارند که بانک مرکزی ایالات متحده نرخ بهره را دست‌نخورده نگه دارد.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما