راهکارهای خرید نیم ست طلای ارزان برای مراسم عروسی

طلا و جواهر اقتصاد 100: عروس و دامادها چطور با کمترین هزینه سرویس نیم ست طلا بخرند؟

راهکارهای خرید نیم ست طلای ارزان برای مراسم عروسی

خرید سرویس عروسی یکی از رسوماتی است که پیش از مراسم ازدواج انجام می شود. بسیاری از زوج ها ترجیح می دهند تا به جای صرف هزینه های سرویس و نیم ست روی اینگونه موارد، در موارد ضروری تر سرمایه گذاری نمایند.

​بنابراین می توان با خرید نیم ست عروسی ارزان ، در هزینه های ازدواج صرفه جویی نمود. اما چگونه می توان با کمترین هزینه یک سرویس نیم ست عروسی خرید؟

یکی از مهم ترین فاکتورهایی که روی قیمت نیم ست عروسی تاثیر گذار میباشد، جنس آن است. چنانچه شما قصد خرید نیم ست طلا را داشته باشید بایستی هزینه ی نسبتا بالایی پرداخت کنید.

اما می توان با خرید سرویس نقره این هزینه را به طور چشمگیری کاهش داد. نیم ست نقره در انواع طراحی های جذاب و چشم نواز می توانند جایگزین مناسبی برای طلا باشند. به ویژه اینکه نقره استرلینگ نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و آبکاری آن با طلای سفید انجام می شود.

نیم ست ها شامل گوشواره و گردنبند می باشند و این نقاط برای پوشیدن جواهرات در واقع نقاطی هستند که در تیررس نگاه قرار دارند.

بنابراین خرید نیم ست به جای ست کامل می تواند انتخابی مناسب و معقول باشد. چرا که انتخابی بهینه بوده و هزینه ی کمتری را نیز در بر دارد.

علاوه بر این، افراد حلقه ازدواج را به طور جداگانه خریداری می کنند. نیم ست های نقره ی موجود در بازار دارای طراحی های متنوع و بالایی می باشند که چشم هر بیننده ای را مجذوب خود می نمایند.

نیم ست طلای ارزان

چنانچه شما از علاقمندان جواهرات طلا می باشید، می توانید نیم ست عروسی طلا را با عیار کمتر و وزنی سبک انتخاب کنید.

میزان ظرافت به کار رفته در نیم ست عروسی روی قیمت آن تاثیر گذار می باشد. هرچه نیم ست عروسی دارای ظرافت و وزن کمتری باشد بالطبع قیمت آن نیز کاهش پیدا می کند.

بنابراین برای خرید نیم ست عروسی با کمترین هزینه، حق انتخاب در بین نیم ست های طلا را نیز دارید. به شرطی که انواع ظریف آن را با عیار کمتر انتخاب کنید.

همچنین به کار رفتن سنگ های قیمتی در نیم ست عروسی موجب بالا رفتن قیمت آن می شود.

انتخاب نیم ست های ساده تری که سنگ های تزئینی مقرون به صرفه تری در آن ها به کار رفته باشد، می تواند باعث کاهش هزینه ی نیم ست عروسی شود.

لازم به ذکر است که جواهرات دست ساز دارای قیمت بالاتری می باشند.

خرید نیم ست عروسی باید متناسب با استایل و پوشش عروس باشد. به عنوان مثال چنانچه لباس عروس شما به سبک کلاسیک و دارای تزئینات ویژه می باشد، بایستی نیم ست خود را ساده تر انتخاب کنید.

پر زرق و برق بودن نیم ست عروسی لزوما نمی تواند امتیازی برای استایل شما باشد. از طرفی چنانچه لبای شما دارای تزئینات کمتری بوده و به شیوه ای مدرن طراحی شده است، بهتر است از نیم ست هایی استفاده کنید که در آن از سنگ های قیمتی و تزئینی به کار رفته است.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما