مروری بر نوسانات بازار طلا در روزهای گذشته

طلا و جواهر اقتصاد 100: در پی انتشار داده‌های اقتصادی مختلط در بازارهای مالی، دارایی‌های کلیدی اعم از طلا، نقره، دلار، یورو و ... دستخوش نوساناتی قرار گرفتند.

مروری بر نوسانات بازار طلا در روزهای گذشته

به گزارش  سایت «اف‌ایکس استریت» در یادداشتی تحلیلی، به مرور حرکت قیمت دارایی‌های کلیدی پرداخت و در مورد نوسانات دارایی‌ها اینگونه نوشت:

در چشم‌انداز ارزها، بازارها شاهد نوسانات نسبتأ ثابتی بودند؛ شاخص دلار، با سوگیری نزولی دست‌نخورده برای سقوط به سطح 102، به مسیر خود در زیر 104.50 ادامه داد، در حالی که یورو توانست تا بالای سطح 1.0850 امتداد یابد.

در مورد جفت‌ارزها، یورو/ین ژاپن (EUR/JPY) می‌تواند در محدوده‌ی وسیع 164-159 باشد، در حالی که دلار/ین (USD/JPY) می‌تواند قبل از سقوط مجدد به 148/147، تا سطح 150 یا کمی بالاتر افزایش یابد. دلار استرالیا و پوند می‌توانند در کوتاه‌مدت زیر 0.66 و 1.26 قرار گیرند و دلار/یوان (USD/CNY) که در حال حاضر جایگاه در زیر 7.16/20 یافته، تا 7.10/7.05 نزولی است. 

اما بازدهی خزانه‌داری آمریکا شاهد جهش بود و حمایت از بازده نیز به خوبی حفظ شده است. افزایش عمیق چشم‌انداز، سطوح بالاتر صعودی را در زاویه‌ی دید قرار می‌دهد. بازده آلمان نیز رشد خوبی را ثبت کرده است. حال این سوال در میان فعالان بازار مطرح است که آیا این روند حفظ می‌شود و از سقوط جلوگیری می‌کند یا خیر.

در چشم‌انداز سهام نیز داو جونز دیروز تعطیل شد. اما نیکی به طور چشمگیری بالاتر از مقاومت خود در 33500 شکسته شده است و برای هدف قراردادن سطوح جدید، صعودی به نظر می‌رسد. نیفتی (Nifty) برای صعود به بالای 19850 شتابی ندارد، اما برای دیدن یک شکست بالاتر از آن و صعود به سمت بالا، تعصب همچنان مثبت است.

در دورنمای فلزات گرانبها، طلا برای صعود به بالای 2000 قدرت چندانی ندارد، اما تا زمانی که بالاتر از 1980-1960 باقی بماند، چشم‌انداز همچنان صعودی خواهد بود. نقره باید برای مدتی در محدوده‌ی محدود باقی بماند و مس در حالی که زیر 3.85 قرار دارد، برای ریزش نزولی آماده است.

و اما در بخش انرژی، نفت برنت و نفت خام (WTI) باید بالاتر از حمایت فوری خود باشند تا از خطر سقوط مجدد جلوگیری کنند. و در نهایت، گاز طبیعی با حفظ حمایت در سطح 2.8، افزایش یافته است.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما