آشنایی با جواهراتی که در سال 2023 ترند شدند

طلا و جواهر اقتصاد 100: هیچ گاه از محبوبیت طلا و جواهر کم نمی شود. با این وجود، هر ساله ترندهای جدیدی برای افزایش زیبایی زیورآلات طلا و جواهر معرفی می شوند. آشنایی با این ترندها بسیار هیجان انگیز است.

آشنایی با  جواهراتی که در سال 2023 ترند شدند

برخی از مهم ترین مدل های ترند طلا و جواهرات در سال 2023 را معرفی می کنیم:

1-گوشواره های شانه ای

گوشواره طلا همیشه به عنوان تاثیرگذارترین زیورآلات خانم ها شناخته می شود. گوشواره های ساخته شده از طلا یا جواهر، زیبایی منحصر به فردی دارند. این نوع گوشواره ها در حین سادگی، جلوه خاصی به ظاهر فرد می دهند. در سال 2023، گوشواره های آویزان بسیار مد شده اند. این گوشواره ها به خوبی با لباس های مختلف هماهنگ می شوند. گوشواره های دارای زنجیرهای منگوله دار و قطره های پلکانی با الماس، بهترین گزینه برای افزایش جذابیت در یک مهمانی عصرانه به شمار می روند.

2-دستبند و النگو ضخیم

از محبوب ترین مدل های ترند طلا و جواهرات در سال 2023، استفاده از دستبند طلا و النگو طلا است. در سال 2023، دستبندها و النگوهای ضخیم بسیار مد شده اند. دو گزینه متفاوت پیشنهاد می شود: گزینه اول، استفاده از چند دستبند نازک در کنار یکدیگر است. در حالت دوم، می توانید یک یا دو دستبند ضخیم را روی یک دست بیاندازید. اگر ترکیب چند دستبند طلا را ترجیح می دهید، هماهنگی بین آن ها اهمیت زیادی دارد. از سوی دیگر، سعی کنید اندازه آن ها را به صورت کوچک و متوسط انتخاب کنید.

ترکیب رنگ مورد نظر برای مدل های ترند طلا و جواهرات در سال 2023 در زمینه دستبند طلا و النگو طلا، زرد طلایی با رزگلد و سفید است. به این ترتیب می توانید استایل خود را با توجه به هر موقعیتی تغییر دهید در حالی زیبایی و جلوه زیورآلات همچنان حفظ می شوند.

3-جواهراتی با طرح های مختلف قلب و ستاره

طرح قلب همواره یکی از محبوب ترین مدل ها در ساخت طلا و جواهر بوده است. با این وجود، به نظر می رسد که در سال 2023 شاهد طرح های مختلفی از جواهرات قلبی خواهیم بود. این جواهرات طلا بیشتر از هر زمان دیگری تبدیل به مد روز دنیای زیورآلات شده اند. در مدل های ترند طلا و جواهرات در سال 2023، شکل های قلب ساخته شده از طلای ساده یا مزین به الماس (یا سایر سنگ های قیمتی) رواج دارد.

دومین طرح محبوب جواهرات طلا، مدل های ستاره است. جواهرات ستاره ای مجدداً در سال 2023 مد شده اند. طرح های ستاره ای نیز مانند قلب روی زیورآلات طلا مختلف، از گوشواره طلا گرفته تا انگشتر طلا و گردنبند طلا، زده می شود. النگوهای طلایی با طرح ستاره یا گردنبندهای ظریف با آویز ستاره در حین سادگی بسیار شیک و زیبا هستند.

4-گردنبندهای زنجیری ضخیم

زنجیرهای طلا ضخیم بدون آویز همیشه محبوب بوده اند. این زنجیرها می توانند جذابیت خیره کننده ای ایجاد کنند و شما را در مرکز توجه قرار دهند. در اکثر برنامه های مد سال 2023، گردنبندهای سنگین طلا بسیار دیده شده اند و مطمئناً تا پایان سال نیز این روند ادامه خواهد داشت.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما