ترفندهای طلایی برای خوش تیپ تر شدن / هر گردنبند مناسب چه یقه‌ لباسی است؟

طلا و جواهر اقتصاد 100: خرید طلا کار سختی به نظر نمی‌رسد، اما بهتر است که کمی اطلاعات عمومی خود را در این زمینه افزایش دهید. امروزه خانم‌های خوشتیپ به خوبی می‌دانند که انتخاب گردنبند باید طبق اصولی خاص انجام شود.

ترفندهای طلایی برای خوش تیپ تر شدن  / هر گردنبند مناسب چه یقه‌ لباسی است؟

در این بین، هر گردنبندی قطعاً مناسب یک نوع یقه خاص معرفی می‌شود و بهتر است بدانید که گردنبند تنها یک اکسسوری نیست؛ بلکه می‌تواند تکمیل کننده تیپ و استایل شما باشد؛ به همین دلیل، ما قصد داریم در ادامه به بررسی این موضوع بسیار مهم و کلیدی بپردازیم.

راهنمای انتخاب گردنبند

چه نوع گردنبندی مناسب چه نوع یقه‌ای است؟

قطعاً انتخاب صحیح و مناسب جواهرات به تکمیل استایل و تیپ شما کمک می‌کنند. فرقی ندارد که تیپ شما یک تیپ رسمی یا غیررسمی است، به هر حال جواهراتی مانند گردنبند طلا را نباید دست کم بگیرید.

گردنبند تا حدودی می‌تواند شخصیت شما را  به نمایش بگذارد. گردنبندی که بدون برنامه و در نظر گرفتن نکات آن، انتخاب شود، قطعاً نتیجه رضایت بخشی در بر نخواهند داشت. اینکه چه لباسی را با چه نوع یقه‌ای انتخاب می‌کنید، در کنار انتخاب صحیح گردنبند موارد مهمی است که نباید از آن غافل شوید.

برای اینکه بتوانید گردنبند طلا زنانه را مناسب با تیپ و استایل خود انتخاب کنید، بهتر است بدانید که چه نوع گردنبندی مناسب چه نوع یقه‌ای است. حتی انتخاب گردنبند رولباسی طلا شاید برای هر شرایطی، مناسب و ایده آل نباشد؛ به همین علت، در ادامه به بررسی انواع یقه می‌پردازیم و این موضوع را بررسی خواهیم کرد که چه گردنبندی مناسب آن مدل یقه است.

لباس یقه گرد

برای انتخاب گردنبندی که به یقه گرد بیاید، بهتر است به طول گردنبند بسیار توجه کنید؛ چرا که گردنبند نباید روی یقه گرد لباس بیفتد. در صورتی که برای یقه گرد و بسته معمولاً می‌توان از گردنبند رولباسی طلا به راحتی استفاده کرد. پیشنهاد ما به شما این است که سعی کنید اگر لباسی با جزئیات زیاد انتخاب می‌کنید، گردنبند بزرگ را انتخاب نکنید؛ برای این مورد، باید طرحی ظریف و ساده را انتخاب کنید. 

لباس یقه هفت

در انتخاب گردنبند مناسب یقه هفت بهتر است بدانید که با محدودیت کمتری در انتخاب روبرو هستید. یقه هفت یک مدل کشیده و باریک بوده و بهتر است گردنبندی را انتخاب کنید که درون یقه لباس جای بگیرد و چیزی بلندتر و کوتاه‌تر از یقه نباشد. توصیه ما به شما استفاده از گردنبندهای نوک تیز و آویز است. 

ناگفته نماند که زنجیرهای لایه‌ای و کوتاه و همچنین چوکر، انتخاب مناسبی به شمار می‌آیند. معمولاً برای این مدل یقه، گردنبندهای لایه‌ای را می‌توان بسیار منحصر به فرد در نظر گرفت. گردنبندی که مهره‌هایی درشت داشته باشد، هم برای لباس‌های ساده یقه هفت مناسب و ایده آل به نظر می‌رسد.

لباس یقه دلبری

می‌توان به جرات گفت که لباس‌هایی که یقه آن‌ها دلبری است، جزء جذاب‌ترین لباس‌ها به شمار می‌آیند. استفاده از گردنبند مناسب یقه دلبری کار سختی نیست. باید بدانید که اگر گردنبند از یقه بلندتر باشد، قطعاً اشتباه است و باید گردنبند دقیقاً درون یقه قرار بگیرد. آن دسته از افرادی که از گردنبندی استفاده می‌کنند که روی خط یقه دلبری قرار می‌گیرد، بهتر است بدانند که این اشتباه محض است. گردنبندی با مهره‌های آویز، دارای پلاک، چوکر که ظریف و نازک است را هم می‌توان انتخاب منحصر به فردی در نظر گرفت. 

لباس یقه افتاده روی شانه

برای لباس‌هایی که یقه روی شانه دارند، معمولاً گردنبند کوتاه انتخاب مناسبی است. گردنبندهایی با طراحی چوکر و ظریف برای این مدل یقه گزینه مناسبی هستند که برخی از افراد از آن‌ها غافل می‌شوند و متأسفانه برخی با استفاده از گردنبندهای درشت و شکیل استایل خود را با این مدل یقه ضعیف نشان می‌دهند.

لباس یقه اسکی مردانه

بهترین گردنبند مناسب با یقه اسکی مردانه می‌تواند تنها یک زنجیر آویز نه‌چندان بزرگ باشد. البته ناگفته نماند که گردنبندی شکیل و سنگین هم برخی را راضی می‌کند. اگر جسارت بیشتری به خرج دهید، قطعاً گردنبندهای درشت و سنگین انتخاب به جا و مناسبی به شمار می‌آیند.

لباس یقه بدون بند و بک لس

می‌توان گفت لباس‌هایی که بدون بند هستند، جزء لباس‌های دراماتیک قرار می‌گیرند. معمولاً برای این مدل یقه از گردنبندهای درشت و شکیل می‌توان استفاده کرد که البته به شرطی که از گوشواره‌های بزرگ چشم پوشی کنید. معمولاً گردنبندهای چوکر را هم گزینه مناسبی برای این نوع لباس می‌دانند. گردنبندی که آویزان و بلند است را هم نباید نادیده گرفت. 

لباس یقه قایقی

گردنبند مناسب یقه قایقی گردنبندی درشت و البته چند رشته‌ای است. استفاده از گردنبندهای کوتاه برای این مدل یقه قطعاً کار اشتباهی است. سعی کنید از گردنبندهایی که بلند هستند، برای این مدل یقه لباس استفاده کنید. معمولاً زنجیر گردنبند باید کوتاه باشد و شکلی بیضی را به نمایش بگذارد. 

لباس یقه مربعی

برای انتخاب گردنبند مناسب یقه مربعی می‌توان به گردنبندهای کوتاه اشاره کرد. گردنبند باید دقیقاً روی ترقوه بیفتد و بلندتر از یقه انتخاب نشود. پیشنهاد ما به شما این است که سعی کنید از گردنبندی با خطوط مورب و ظریف ترجیحاً استفاده کنید. گردنبندهای ظریف چندتایی هم انتخاب مناسبی به شمار می‌آیند. اگر مایل به استفاده از گردنبند چوکر باشید، قطعاً انتخاب بدی به نظر نمی‌رسد.

لباس یقه بسته

اگر نظر ما را بخواهید، گردنبند مناسب لباس یقه بسته می‌تواند طرحی ظریف و خواستنی باشد. گردنبندهایی که زنجیری بزرگ و درشت دارند، قطعاً مناسب این مدل یقه لباس نخواهند بود. به فاصله گردنبند با یقه بسته هم دقت کنید که نکته بسیار مهمی به شمار می‌آید. سعی کنید از گردنبندی استفاده کنید که چندان بزرگ یا چندان کوتاه نباشد، استاندارد بودن در اینجا حرف‌های زیادی برای گفتن قطعاً خواهد داشت. 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما