معرفی سنگ هایی که سلامتی روح و جسم را بیمه می کنند

طلا و جواهر اقتصاد 100: انسداد چاکرا اول یا چاکرا پایه نه تنها می‌تواند سلامت جسمی افراد را به خطر بیاندازد. بلکه می‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر سلامت روح و روان افراد داشته باشد؛ به همین دلیل توصیه می‌شود که با خرید و استفاده از سنگ‌های چاکرا اول نقش موثری در رفع انسداد این چاکرا و دستیابی به سلامت روح و روان خود داشته باشید.

معرفی سنگ هایی که سلامتی روح و جسم را بیمه می کنند

معرفی انواع سنگ‌های چاکرا اول

منظور از سنگ‌های چاکرا اول مجموعه‌ای از سنگ‌های زیبا و دوست داشتنی است که می‌توانند انسداد ایجاد شده در چاکرا پایه را رفع کنند. حس قدرت و شجاعت را افزایش دهند و بر روی قوای جنسی مردانه و زنانه تاثیر بگذارند.

لازم به ذکر است که استفاده از این سنگ‌ها باعث می‌شود تا زندگی فرد مصرف کننده به طور کامل متحول شود؛ به همین دلیل است که بسیاری از افراد به دنبال ساخت طلا سفارشی با استفاده از سنگ‌های چاکرا اول هستند و سعی می‌کنند از این سنگ‌ها در جواهرات خود استفاده کنند تا در هر زمان و مکانی همراه‌شان باشد. در ادامه به معرفی برخی از این سنگ‌های مهم خواهیم پرداخت: 

سنگ کهربا سیاه

یکی از سنگ‌های چاکرا اول و کریستال‌های زیبا و پرطرفداری که در میان سنگ‌های چاکرا چهارم نام آن می‌درخشد سنگ کهربا سیاه است. خواص سنگ کهربای سیاه به قدری زیاد است که زبان از بیان آن و قلم از نگارش آن ناتوان است.

متخصصان بر این باورند که با استفاده از این سنگ تمامی ترس‌ها در مدت زمانی کوتاه از بین می‌روند، درهای شادی و رزق و روزی به روی فرد گشاده می‌شود و آرامش به زندگی وی قدم می‌گذارد.

این نکته را فراموش نکنید که برخی خواص سنگ کهربا سیاه همانند سنگ زبرجد است؛ به همین دلیل ساخت طلا با سنگ زبرجد نیز دقیقا به اندازه ساخت طلا با سنگ کهربا سیاه محبوب است.

سنگ خون

از محبوب‌ترین سنگ‌های چاکرای اول که بیشتر به دلیل داشتن ظاهری خاص و متفاوت مورد توجه قرار گرفته است، می‌توان به سنگ خون اشاره کرد.

این سنگ بیشتر مناسب به کار رفتن در جواهرات زنانه است؛ زیرا ظاهری بسیار خاص و لطیف دارد.

در رابطه با مزایای این سنگ می‌توان گفت هر آنچه را که ممکن است روزی به شما آسیب برساند از شما دور می‌کند. پیوندهای عاشقانه را قوی‌تر می‌کند و شانس ابتلا به بیماری‌های روانی به خصوص افسردگی را کاهش می‌دهد؛ به همین دلیل است که گفته می‌شود اگر به دنبال یک سنگ خاص برای کادو هستید، از این سنگ استفاده کنید. طلا فروشی حقانی امکان ساخت جواهرات خاص و عاشقانه با استفاده از سنگ خون را برای علاقه‌مندان و عشاق فراهم کرده است. 

عقیق قرمز

اگر به دنبال یک سنگ مقدس هستید که قدرت‌تان را در برابر ناملایمات زندگی افزایش دهد و موجب شود تا زندگی برایتان آسان‌تر شود، عقیق قرمز گزینه مناسبی برای شما است.

متخصصان بر این باورند که زنان در هنگام گذراندن دوران قاعدگی خود می‌توانند با استفاده از انرژی دریافتی از این سنگ درد خود را کاهش دهند. گفته می‌شود این سنگ حتی در کاهش درد زایمان نیز می‌تواند موثر باشد.

سنگ جاسپر قرمز

سنگ جاسپر قرمز همان گونه که از نامش نیز پیدا است یکی از سنگ‌های قرمز رنگ یافته شده توسط بشر است که از قدرتی ماورایی برخوردار است. این سنگ قرمز رنگ باعث می‌شود تا تپش قلب شما منظم شود. خون‌رسانی در رگ‌های‌تان بهتر انجام گیرد و شانس ابتلا به انواع سکته در شما کاهش یابد.

از دیگر مزایای استفاده از این سنگ می‌توان به بهبود صبر و حوصله اشاره کرد؛ بنابراین اگر صبر و حوصله لازم برای مقابله با سختی و دشواری‌‌های زندگی را ندارید، می‌توانید با نزد خود نگه داشتن این سنگ کمی صبورتر شوید.

اگر کینه قلب‌تان را سراسر درگیر کرده است می توانید با استفاده از این سنگ تمامی احساسات منفی را از خود دور کنید و بزرگ عشق را در دل بکاریذ‌ 

سنگ هماتیت

آن دسته از دوستانی که همیشه خاص پسند هستند و حساسیت بالایی در زندگی خود دارند، می‌توانند با استفاده از سنگ هپاتیت حساسیت خود را کنترل کنند. خاص پسند بودن زیاد و سخت‌گیری گاهی می‌تواند شانس موفقیت را از شما بگیرد؛ به همین دلیل کنترل این ویژگی با استفاده از سنگ هماتیت گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

با استفاده از این سنگ زیبا می‌توان ترس‌ها و خلاهای عاطفی را بهبود بخشید. انگیزه لازم برای انجام کارهای مثبت را چندین برابر کرد و از مسیرهای اشتباه و پلیدی‌ها دور ماند. در یک جمله می‌توان گفت این سنگ هر آنچه را که شما برای موفقیت و سعادت به آن نیاز دارید، در اختیارتان قرار خواهد داد. 

سنگ گارنت

سنگ گارنت را می‌توان یکی دیگر از کاربردی‌ترین سنگ‌های چاکرای اول دانست که محبوبیت بسیار زیادی دارند و به همین دلیل نیز بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. افراد با استفاده از این سنگ زیبا می‌توانند تمامی احساسات منفی را از خود دور نگه دارند. ویژگی‌های مثبت نهفته شده در خود را بروز دهند و با سرعتی بالا به سمت موفقیت دست یابند.

استفاده از این سنگ بیشتر مناسب کسانی است که قدرت کافی برای مبارزه با شکست‌های خود را ندارند و فکر می‌کنند شکست پایان راه است. در واقع می‌توان گفت با استفاده از این سنگ افراد شانس رهایی از شکست‌ها و دستیابی به موفقیت را خواهند یافت. 

سنگ مرجان

یکی از بهترین سنگ‌های چاکرای اول یا چاکرای پایه که متاسفانه کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد، سنگ مرجان است‌. افراد با استفاده از این سنگ شانس این را خواهند داشت که بیشتر و بهتر عمل کنند. خشم خود را کنترل و با گشاده‌رویی به دیدار دوستان و آشنایان خود روند. لازم به ذکر است که این سنگ بیشتر مناسب کسانی است که قدرت کنترل احساسات منفی خود را ندارند، به همین دلیل نیز ممکن است دچار مشکلات بسیاری شوند و اطرافیان و دوستان نزدیک خود را از دست دهند.

سنگ یاقوت

سنگ یاقوت یکی از گران قیمت‌ترین سنگ‌های چاکرا اول است که از زمان‌های قدیم تا کنون جایگاه خود را در صنعت جواهرسازی حفظ کرده است و همچنان نیز محبوبیت بالایی دارد. این سنگ نیز می‌تواند انسداد چاکرا پایه را رفع کند. دردهای روحی را بهبود بخشد و اعتماد به نفس و عزت نفس فرد را چندین برابر کند.

اگر فردی هستید که قدرت تصمیم‌گیری ندارید و نمی‌دانید که در موقعیت‌های مختلف باید چگونه رفتار کنید، خرید سنگ یاقوت می‌تواند در نشان دادن راه درست به شما موثر باشد. شما به راحتی می‌توانید با استفاده از این سنگ تمامی آلودگی‌هایی که نفس‌تان را به خود درگیر کرده است را از بین ببرد و قدرتی به شما دهد که در برابر هر سختی مقاومت کنید و در نهایت پیروز میدان شوید. 

سنگ آبسیدین

اگر به دنبال کنترل هیجانات و عصبانیت خود هستید و می‌خواهید قدم در مسیرهای بزرگ بگذارید و پله‌های موفقیت را یکی یکی طی کنید از سنگ آبسیدین کمک بگیرید. این سنگ قدرتی به شما می‌بخشد تا بتوانید در برابر تمامی سختی‌های خود مقاومت نشان دهید.

بنابراین حتی اگر در حال گذراندن سخت‌ترین روزهای زندگی خود هستید نیز جای هیچ نگرانی نیست. با استفاده از این سنگ می‌توان به راحتی احساسات درونی را کنترل کرد و به شادی دست یافت.

تصویر سنگ حدید

اگر در زندگی خود به دنبال معجزه هستید و می‌خواهید هر روز بیشتر از دیروز نزدیک شدن به رویاها و موفقیت‌هایتان را احساس کنید، سنگ حدید می‌تواند برای شما بسیار ایده آل باشد. حدید یک سنگ فوق العاده با کاربردی بسیار است که در صنعت جواهرسازی نیز از زمان‌های قدیم تاکنون مورد استفاده قرار گرفته است. افراد با استفاده از این سنگ می‌توانند به شناختی کامل از خود دست یابند، زخم‌های درونی خود را بهبود دهند و از هر گونه پلیدی دور بمانند.

لازم به ذکر است که سنگ حدید هم برای بانوان و هم برای آقایان کاربرد بسیاری دارد و بسیار مورد توجه قرار گرفته است. 

چگونه می‌توان از سنگ‌های چاکرای اول استفاده کرد؟

روش‌های مختلفی برای استفاده از سنگ‌های چاکرای اول وجود دارد. برخی از این روش‌ها عبارتند از:

استفاده از این سنگ‌ها به عنوان نگین انگشتر، گردنبند و دستبند

استفاده از سنگ‌های چاکرا اول برای ساخت وسایل تزیینی خانه

استفاده از این سنگ‌ها در هنگام مدیتیشن

لازم به ذکر است که شما با توجه به سلیقه شخصی خود می‌توانید تصمیم بگیرید که کدام یک از سنگ‌های نام برده را به کدام روش استفاده کنید.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما