با فروش طلای دست دوم تولید با رکود مواجه خواهد شد

طلا و جواهر اقتصاد 100: رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان درباره لزوم شرکت در نمایشگاه های داخلی و بین المللی گفت:حضور در نمایشگاه برای شرکت کنندگان و بازدید کنندگان سکوی پرش است.

با فروش طلای دست دوم تولید با رکود مواجه خواهد شد

رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان گفت:صادرات طلا نسبت به سالهای گذشته با توجه به تحریم ها بسیار کاهش یافته و به جز چند مورد از کارگاه های تولیدی آن هم در حد بسیار مختصر کار صادرات طلا را انجام می دهند که خوشبختانه محصولات به روز و جذابی را به بازارهای ترکیه صادر می کنند که با استقبال زیادی روبه رو شده است.

وی بیان کرد با توجه به تقویت دیپلماسی ایران و گسترش روابط با همسایگان به خصوص کشور عربستان که در حال حاضر به عنوان یکی از مصرف کنندگان بزرگ ، طلا را از کشور دبی وارد می کند اگر ارتباط صادراتی ما به عربستان بهبود بیابد ممکن است طلای ساخته شده را بتوانیم به عربستان صادر کنیم و آنها نیز قطعا استقبال خواهند کرد.

نیکخواه گفت: چندی پیش نیز هیاتی از کشور عمان به اصفهان آمدند که چند نفر از تجار آنها که در رسته طلا فعالیت داشتند با چند نفر از تولیدکنندگان و صادر کنندگان ما جلسات متعددی داشتند و به بحث و تبادل نظر پرداختند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان درباره لزوم شرکت در نمایشگاه های داخلی و بین المللی گفت:حضور در نمایشگاه برای شرکت کنندگان و بازدید کنندگان سکوی پرش است و خوشبختانه نمایشگاه طلای اصفهان از دید کارشناسان طلا و جواهر قابل قبول است و حرف اول را در کشور می زند و با توجه به اینکه در رسته تولید و ماشین آلات حرفی برای گفتن نسبت به شهرهای دیگر داریم برای صنعتگران بسیار مفید واقع شده است .

وی همچنین درباره حضور در نمایشگاه های خارجی گفت:باید در این نمایشگاه ها شرکت کرد تا همگام با دانش و تکنولوژی روز حرکت کنیم و بتوانیم با توجه به نیاز جامعه ، نظر مصرف کننده را جلب کنیم و اگر کیفیت تولید ما در حد ایده آل باشد مردم دیگر نیازی به طلای خارجی و واردات قاچاق طلا نخواهند داشت.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان در پایان گفت:از همکاران می خواهم از فروش هر گونه طلای دست دوم خودداری کنند زیرا به تولید داخلی ما آسیب خواهد زد و تولیدکنندگان ضرر بسیاری متحمل خواهند شد و تولید این صنعت بزرگ قطعا با رکود مواجه خواهد شد .

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما