طلا و چالش‌هایی که با آن روبروست

طلا و جواهر اقتصاد 100: گفتنی است بهای فلزات گرانبها با چالش‌هایی روبه‌روست که رشد مثبت دلار آمریکا (USD) پس از انتشار داده‌های اقتصادی روز جمعه، حکم اولین مرحله از چالش را دارد.


طلا و چالش‌هایی که با آن روبروست

به گزارش «اف‌ایکس استریت» قیمت طلا در معاملات آسیایی روز دوشنبه، با افت ارزش در حوالی 1840 دلار در هر اونس، روند کاهشی خود را که از 25 سپتامبر آغاز شده بود، تداوم بخشید.

گرچه داده‌های PMI تولیدی چین که در آخر هفته منتشر شد، بهبودی در قلمرو مثبت را منعکس می‌کرد، اما نتوانست هیچ حمایتی از بهای طلا ارائه دهد.

در کنار PMI غیر تولیدی NBS چین، که از 51.0 قبلی به 51.7 افزایش یافت و فراتر از توافق 51.5 بازار بود، شاخص PMI تولیدی در ماه اوت از 49.7 قبلی به 50.2 رسید که این میزان نیز از 50.0 پیش‌بینی‌شده پیشی گرفت. شاخص احساسات مصرف کننده میشیگان ایالات متحده (سپتامبر) نیز از رقم قبلی 67.7 به 68.1 بهبود یافت که از قرار معلوم بدون تغییر بوده است.

و بالاخره، شاخص PCE هسته ایالات متحده، مطابق با برآوردهای قبلی، 3.9% در ماه اوت افزایش یافت که البته از 4.3% قبلی، کمتر بود.

و اما در چشم‌اندازی دیگر، در پی انتشار مجموعه داده‌های متوسط از ایالات متحده، شاخص دلار آمریکا (DXY) در دومین جلسه‌ی معاملاتی، همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد. ناگفته نماند قیمت نقدی این شاخص با افزایش، به حدود 106.20 رسید. 

علاوه بر این، بازده اوراق قرضه 10 ساله خزانه‌داری ایالات متحده در زمان انتشار به 4.61 درصد می‌رسد که 0.96 درصد افزایش یافته است؛ آنچه مسلم است بازدهی خوش‌بینانه‌ی خزانه‌داری ایالات متحده به تقویت دلار کمک می‌کند.

گفتنی است بهای فلزات گرانبها با چالش‌هایی روبه‌روست که رشد مثبت دلار آمریکا (USD) پس از انتشار داده‌های اقتصادی روز جمعه، حکم اولین مرحله از چالش را دارد. 

و در نهایت، آنچه پیش از سخنرانی جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در روز دوشنبه، در کانون توجه معامله‌گران طلا قرار می‌گیرد، شاخص PMI تولید ISM ایالات متحده برای ماه سپتامبر تماشا خواهد بود.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما