انرژی شدید این سنگ را با دستان خود تست کنید + آموزش

طلا و جواهر اقتصاد 100: سنگ‌ها به دلیل ساختار خاص خود قادر به ذخیره یا به ارتعاش درآوردن انرژی شدیدی هستند. این موضوع را در ابتدا با مثالی ساده توضیح می‌دهم.

انرژی شدید این سنگ را با دستان خود تست کنید + آموزش

بررسی انرژی سنگ عقیق با دست

زمانی که یک موسیقی در محیط منتشر می‌شود، این موسیقی علاوه بر ارتعاشی که در گوش و بافت فیزیکی ایجاد می‌کند، بسته به محتوای خود می‌تواند تا حدی افکار و احساسات شما را نیز تحت‌تأثیر قرار دهد. خواص انگشتر عقیق نیز به همین شکل وارد عمل می‌شود.

یا به طور مثال با خواندن این مقاله، شما احساس و انرژی افکار نویسنده را دریافت می‌کنید و ممکن است در ذهن خود ویژگی‌ها و رفتارهای خاصی را متصور شوید که انرژی این کلمات یا نویسنده را برای شما تداعی می‌کند. رفتاری که هر یک از عناصر اطراف ما قادر به انتقال ذهنی و انتزاعی هستند، تعریف‌کننده‌ی انرژی خاص آن‌هاست و در بازخوانی ارتعاش سنگ‌ها نیز می‌تواند بسیار مؤثر واقع شود.

برای تست انرژی و خواص انگشتر عقیق به شیوه‌ی زیر عمل کنید. زمانی که به لحاظ ذهنی و روانی آماده‌ باشید می‌توانید انواع سنگ عقیق را در دست گرفته و بررسی کنید. اگر احساس کردید تمرکز کافی ندارید، مدتی مراقبه انجام دهید تا حساسیت شما نسبت به آنچه در اطراف شما در حال رخ دادن است افزایش پیدا کند.

حال سنگ عقیق را در دست چپ خود گرفته و کوچک‌ترین تغییرات حسی و دمایی را بررسی کنید. احساس گرفتگی، سرما، تجسم بافت‌های آلوده و نامنظم یا هجوم احساسات منفی می‌تواند به این معنی باشد که سنگ، بافت و انرژی نامناسبی دارد.

همچنین ارتعاش پایین یا خنثی به معنی ضعیف بودن با بی‌ارزش بودن سنگ است. یک سنگ عقیق خوب باید بتواند تا احساسی قدرتمند و البته مثبت را درون شما ایجاد کند. در صورت افزایش حساسیت می‌توانید کمابیش با نگاه کردن به تصویر یک سنگ نیز حس خاصی را از آن دریافت کنید، اما بهترین روش در دست گرفتن سنگ است.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما