جنجال کریستیانو رونالدو در دنیای مد + تصاویر ساعت مچی های گران قیمت

طلا و جواهر اقتصاد 100: ساعت مچی کریستیانو رونالدو، ستاره فوتبال جهان چیست؟

جنجال کریستیانو رونالدو در دنیای مد + تصاویر ساعت مچی های گران قیمت

کریستیانو رونالدو بازیکن فوتبال پرتغالی است که در حال حاضر برای باشگاه یوونتوس واقع در تورین بازی می کند. او همچنین یکی از مشهورترین بازیکنان روی کره زمین در کنار لیونل مسی بازیکن آرژانتینی بارسلونا است. کریستیانو رونالدو با داشتن دارایی ۶۵ میلیون دلاری صاحب لوکس ترین چیزهاست.

ماشین‌های فوق‌العاده لوکس، عمارت‌های چند میلیون دلاری، قایق های اختصاصی تفریحی و … در زندگی او چیز جدیدی نیست.

رونالدو از چندین برند ساعت مچی لوکس مثل رولکس، فرانک مولر، ریچارد میل، بولگاری، تگ هویر و … استفاده می کند. در این بین ساعت های فرانک مولر و رولکس او از ساعت هایی بودند که بسیار مورد توجه قرار گرفتند. اکسسوری های مورد استفاده او بسیار خاص، منحصربفرد و گران قیمت است.

ساعت مچی رونالدو

ساعت مچی رونالدو (Rolex GMT-Master Ice)

از گران ترین ساعت مچی های رولکس می توان به رولکس جی ام تی مستر آیس اشاره کردو این ساعت مچی جزو کمیاب ترین ساعت مچی های رولکس است. هنگام نگاه کردن به این ساعت اوج ظرافت در طراحی را خواهید دید. از نظر زیبایی شناسی کم نظیر است. متریال استفاده شده در این ساعت مچی از بهترین هاست. استفاده از طلای سفید ۱۸ عیار و ۳۰ قیراط الماس در این ساعت مچی بر ارزش هرچه بیشتر این مدل افزوده است. این ساعت دارای قابی از جنس طلای سفید ۱۸ عیار است که ضخامت ۱۳ میلی متری دارد. ساعت مچی رولکس جی ام تی مستر آیس قابلیت ضد آب بودن تا عمق ۱۰۰ متر دارد و ذخیره انرژی آن تا ۵۰ ساعت است.

ساعت رونالدو

ساعت مچی رونالدو (Jacob\u0026 Co. H24)

برای ساخت این ساعت مچی فوق العاده زیبا از طلای سفید ۱۸ عیار و طلای رزگلد استفاده شده است. ظاهر لوکس آن چشم ها را به خود خیره می کند. الماس های به کار رفته شده در این ساعت مچی از برلیان است. همان طور که از صفحه ساعت مچی پیداست دارای چهار نشانگر منطقه زمانی برای شهرهای مختلف، در تمامی قاره ها است.

ساعت مچی رونالدو

ساعت مچی رونالدو (Jacob & Co – Grand Baguette Diamond)

این ساعت فوق العاده برای هر کاوشگر در جهان ایده آل است. قاب این ساعت مچی پنج ضلعی ۴۷ میلی متر است. این ساعت مچی از طلای سفید ۱۸ عیار ساخته شده است. ۳۶۰ الماس ۱۳.۲۰ عیاری در این ساعت مچی به کار رفته است. ۵ دسته کوک این ساعت با استفاده از الماس ۳.۵۰ عیاری تزئین شده است. قاب پشتی این ساعت مچی به صورت دستی حکاکی شده است. این ساعت مچی قابلیت نشان دادن زمان ۵ شهر مختلف را دارد. قاب و صفحه این ساعت مچی با استفاده از ۷۶۱ الماس تشکیل شده است. هر یک از پنج صفحه با تناسب زیبایی دارای عقربه‌های شمشیری شکل و نشانگرهایی با برش‌های ظریف هستند. تنها ۶ قطعه از این ساعت مچی در جهان موجود است.

ساعت مچی رونالدو

ساعت مچی رونالدو (Breguet Classique Grande Complications)

این ساعت مچی دارای قاب ۵۰ میلی متری است که با ۴۱۷ الماس در اطراف قاب، تاج و صفحه تزئین شده است. وزن آن ۳۰۹ گرم است، بنابراین با وجود اینکه بند چرمی دارد، سبک نیست. این ساعت مچی تا عمق ۳۰ متر در برابر آب مقاوم است و قاب پشتی آن کاملاً از یاقوت کبود ساخته شده است.

ساعت مچی رونالدو

ساعت مچی رونالدو TAG Heuer Grand (CAV511C.FT6016)

یک ساعت مچی اسپرت و لوکس! قاب ۴۵ میلی متری این ساعت مچی از جنس استنلس استیل است که شیشه صفحه آن از یک کریستال یاقوت کبود مقاوم در برابر خش با خاصیت ضد انعکاس بودن تشکیل شده است. این ساعت دارای کرونومتر کالیبر ۱۷RS است که دارای گواهی COSC است که دقت آن را تضمین می کند. بدنه این ساعت مچی از فولاد ضد زنگ ساخته شده است. از قابلیت های ویژه این ساعت مچی می توان به قابل ضد آب بودن آن تا عمق ۱۰۰ متر اشاره کرد. 

ساعت مچی رونالدو

ساعت مچی رونالدو Franck Muller Diamond) (Tourbillon

این ساعت خیره کننده از الماس و طلای سفید تشکیل شده است. از سنگ های گران قیمتی در این ساعت مچی استفاده شده است. ۱۲۲ سنگ روی صفحه، ۴۰ سنگ دور قاب و ۲۶۸ سنگ روی دستبند وجود دارد. در کل این ساعت از ۴۷۴ سنگ تشکیل شده است.

ساعت مچی رونالدو

ساعت مچی رونالدو – Girard Perregaux Planetarium Tri-axial

استفاده از قابی از جنس طلای ۱۸ عیار ارزش این ساعت مچی را چندین برابر کرده است. سبک طراحی این ساعت مچی به طور کلی کلاسیک است. همچنین دارای ذخیره انرژی ۶۰ ساعته است. تعداد قطعات به کار رفته در این ساعت مچی ۳۸۶ است. در صفحه این ساعت مچی از الماس استفاده شده است.

ساعت مچی رونالدو

 

ساعت مچی رونالدو Hublot Spirit Of Big Bang

بند لاستیکی این ساعت مچی از برند هابلوت با روکش چرم تمساح پوشانده شده است. جنس قاب این ساعت از تیتانیوم است. نمایش ثانیه، دقیقه و ساعت در ۳ نشانگر فرعی خوانش را برای شما آسان تر خواهد کرد. ذخیره انرژی این ساعت ۵۰ ساعته است. شیشه صفحه این ساعت از کریستال یاقوت کبود تشکیل شده است که در برابر خش بسیار مقاوم است. اجزای داخلی هابلوت اسپیریت از ۲۷۸ قسمت تشکیل شده است و ۳۱ جواهر در آن به کار رفته است. مقاومت در برابر آب این ساعت مچی تا عمق ۱۰۰ متر است.

ساعت مچی رونالدو Diamond Bvlgari

دایموند بولگاری از ۲۷۱ الماس تشکیل شده است و دارای کرنوگراف می باشد. در قسمت ساعت ۶ اجزای داخل ساعت مچی پیدا است و زیبایی خاصی را به ارمغان اورده است. از این ساعت مچی تعداد محدودی ساخته شده است. الماس های به کار رفته در این ساعت مچی از اکتو توریبلیون (Octo Tourbillon Diamonds Bulgari) تشکیل شده که فوق‌العاده انعطاف‌پذیر هستند. چرم به کار رفته در این ساعت مچی بسیار مرغوب است و رنگ بی نظیری دارد.

ساعت مچی رونالدو Franck Muller Cintree Tourbillon

کریستیانو رونالدو، ستاره فوتبال جهان ساعت مچی از برند فرانک مولر که از ۴۲۴ قطعه الماس تشکیل شده استفاده می‌کند که قیمت آن تقریبا ۱.۵  میلیون دلار می‌ باشد. او در یک کنفرانس مطبوعاتی خاص، یک ساعت مچی الماس دار شیک را دست کرده بود. او با این کار جذابیت تصویری زیادی برای این کنفراس مطبوعاتی منحصر به فرد رقم زد. فرانک مولر یکی از برندهای متفاوت و با کیفیت جهان در صنعت ساعت است. این ستاره پرتغالی از این برند دوست داشتنی استفاده می‌کند و میلیون‌ها دلار در این برند سرمایه گذاری کرده‌ است. ساعت فرانک مولر Franck Muller Cintree Tourbillon رونالدو به ارزش ۱.۵ ملیون دلار در دست او دیده شده است که یکی از ساعت های گران قیمت رونالدو است.اخبار ساعت مچی

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما