بیماری افسردگی را بدون هزینه درمان کنید

طلا و جواهر اقتصاد 100: عقیق یمانی یا عقیق یمن گران‌ترین نوع عقیق است. سختی عقیق بین ۶.۵ تا ۷ درجه در مقیاس مو است. به همین خاطر گاهی سخت و یا گاهی نرم است.

بیماری افسردگی را بدون هزینه درمان کنید

 این گوهر معمولاً از نوارهای پی‌درپی کلسدونی و کوارتز تشکیل می‌شود که به سبب وجود اکسیدهای فلزی به رنگ‌های متفاوت ظاهر می‌شود.

از مشخصات این سنگ می‌توان گفت که عقیق اصل با آتش سوزانده نمی‌شود، روی شیشه خط می‌اندازد و نگین عقیق در مقابل نور اشکالی همچون حباب یا کندوی زنبور از خود نشان می‌دهد. شی نوک تیز روی انگشتر عقیق اثری ندارد.

این سنگ در رنگ‌های مختلفی یافت می‌شود به همین خاطر در جواهرسازی کاربرد زیادی دارد. مصری‌ها از سه هزار سال پیش، این سنگ را به صورت نگین‌هایی در سایزهای مختلف در می‌آوردند و از آن برای انگشترهای خود یا برای تزئین ظروف استفاده می‌کردند.

سنگ عقیق گردش خون را منظم می‌کند و در صورت زخمی شدن از خونریزی شدید جلوگیری می‌کند. این سنگ قیمتی مشکلات مربوط به تمرکز و حافظه را بهبود می‌بخشد.

این سنگ شجاعت و سطح تحمل فرد را در رویارویی با مشکلات زندگی افزایش می‌دهد. با استفاده از عقیق می‌توان چهره واقعی افراد و صداقت آنها را تشخیص داد.

اگر با مشکل کم‌خوابی مواجه هستید می‌توانید یک تکه از سنگ عقیق را زیر بالش خود قرار دهید و خوابی آرام و پر از آرامش برای خود رقم بزنید. سنگ عقیق افسردگی را برطرف می‌کند و به متولدین ماه دی کمک می‌کند تا عشق واقعی را پیدا کنند.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما