اصول ست کردن طلا و جواهر در خرید آنلاین / قوانین مد را بشکنید

طلا و جواهر اقتصاد 100: هیچ استایلی بدون داشتن جواهر زیبا، کامل به نظر نمی رسد. جواهرات به عنوان نوعی بیان از شخصیت شما عمل می کند. اگر تا به حال در شک و تردید بودید، روش های آزمایش شده برای ست کردن جواهرات را بررسی کنید تا به شما در پوشیدن صحیح آن کمک کند.

اصول ست کردن طلا و جواهر در خرید آنلاین / قوانین مد را بشکنید

بسته به نوع لباسی که می پوشید ، به جواهرات متناسب با آن نیاز دارید. در حالی که برخی از لباس ها با جواهرات روکش طلا بهتر به نظر می رسند، سایر لباس ها با جواهرات نقره بهتر ست می شوند. چهار ناحیه در بدن وجود دارد که معمولاً جواهرات از آن استفاده می شود و بیشتر قابل مشاهده است: گردن، گوش ها، مچ دست و انگشتان. لازم نیست برای هر یک از این ناحیه ها جواهرات بپوشید. اگر دوست دارید چندین جواهر را همزمان بپوشید یا به دنبال راهی هستید تا جواهرات خود را هماهنگ و ست نشان دهید ، چند نکته می تواند جذابیت شما را چند برابر کند.

قطعه ی اصلی جواهرات خودتان را انتخاب کنید

این نکته را می توان به دو روش متفاوت تجزیه کرد. اولین مورد این است که جواهری که می خواهید آن را بیشتر جلوه دهید، انتخاب کنیدوبعد یک گردنبند یا دستبند به آن اضافه کنید تا به کمک آن بیشتر تماشایی شود. به عنوان مثال ، اگر می خواهید یک گردنبند زیبا با دستبند طلا مورد توجه قرار بگیرد، می توانید چند زنجیر باریک دیگر به دور آن اضافه کنید و دستبندهای مختلف با رنگ طلایی مشابه بپوشید.

راه دیگر این روش، انتخاب ناحیه ای از بدن است که می خواهید روی آن تمرکز کنید. این می تواند به معنی انتخاب ترکیب خاصی از گردنبند، انگشتر یا دستبند باشد. به این ترتیب می توانید بر روی یک منطقه تمرکز کنید و بگذارید بدون اینکه کل ظاهر شما را تحت تاثیر قرار دهد، بدرخشد. به عنوان مثال اگر از گوشواره های براق استفاده می کنید، گردنبند و حلقه های ظریف را انتخاب کنید. یا حتی می توانید گردنبند را کنار بگذارید. همه موارد نباید پررنگ باشد. در عوض، شما باید بدانید که چگونه بین آنها تعادل ایجاد کنید.

استفاده ازفلزات با رنگ های مختلف

از ترکیب رنگهای مختلف نترسید. استفاده از تنها یک رنگ طلا ضروری نیست، با خیال راحت قطعات طلای خود را با نقره، رزگلد یا مس ترکیب کنید. لزوماً مجبور نیستید از جواهرات طلا یا نقره استفاده کنید. همچنین می توانید آویزهایی را انتخاب کنید که با رنگ زنجیر شما تضاد داشته باشد. و یک ظاهر زیبا به شما می دهد. گوشواره های آویز وقتی با رنگ های فلزی و گردنبند یا دستبند لایه لایه ترکیب می شوند، می توانند فوق العاده زیبا باشند. مطمعن باشید که فقط با چند قطعه مختلف می توانید سبک دلخواه خود را بسازید. برای اطلاعات بیشتر درباره تفاوت طلا ها مقاله تفاوت طلای زرد و سفید را مطالعه کنید.

افزودن رنگ

برای تسلط واقعی بر ترکیب جواهرات خود ، باید جواهرات بارنگ های متفاوتی اضافه کنید! از ترکیب رنگ نترسید. یکی از راه هایی که می توان این کار را انجام داد، استفاده از دستبندهای رنگی بافته شده یا مهره های رنگی است که با دستبندهای نقره و طلا ترکیب می کنید. راه دیگر برای دستیابی به محبوبیت بیشتر ، افزودن جواهرات با سنگ های قیمتی است. شما مجبور نیستید از سنگهای قیمتی تک رنگ استفاده کنید ، اما می توانید آن را مخلوط کرده و بنفش، سبز، قرمز یا هر چیزی که می خواهید داشته باشید!

ایجاد لایه های زیبا با جواهرات

انواع مختلف رنگ طلا را امتحان کنید. با دستبند، انگشتر طلا و گردنبندهای خود ترکیب های جذابی ایجاد کنید. به عنوان مثال برای پوشیدن گردنبندتان، ممکن است بخواهید ترکیب طول های مختلف را در نظر بگیرید. این کار تا حد زیادی شما را شیک و جالب جلوه می دهد. انگشتر و دستبندها را می توان در انواع مختلف لایه های جذاب، ترکیب کرد.

حتی می توانید از چندین مدل گوشواره استفاده کنید. فوق العاده آسان است هر آنچه شما نیاز دارید جمع آوری قطعات مختلف جواهرات در اندازه ، بافت ها و طرح های مختلف است. سپس، آنها را در ترکیب های مختلف امتحان کنید تا ببینید چه چیزی بهتر به نظر می رسد.

درجعبه جواهرات خود چند گوشواره براق داشته باشید

برای کامل شدن استایل، گوشواره طلا بسیارموثر است. گوشواره ها نقش مهمی در تأکید بر ظاهر شما دارند. پس مطمئن شوید که گوشواره های منحصر به فردی را انتخاب می کنید که به طور کامل صورت شما را قاب می کند. علاوه بر این ، گوشواره ها رنگ مو و پوست شما را تکمیل می کنند.

قوانین مد را بشکنید

روند مد تا حد زیادی بر لباس پوشیدن افراد تأثیر می گذارد. با این حال، ایده خوبی نیست که مد زیر را به قیمت ترجیح شخصی خود حفظ کنید. برای شیک ماندن نیازی نیست که تابع مد باشید. اگر این کار را انجام دهید ، ممکن است استایل شخصی خودتان را از دست بدهید. علاوه بر این ،پیروی از می تواند بسیار گران باشد.

همیشه سعی کنید کیفیت سبک خودتان را بالا ببرید. سبکی را انتخاب کنید که مناسب شخصیت شما باشد و به شما اعتماد به نفس بدهد. البته ، شاید خیلی شیک به نظر نرسد ، اما اگر مناسب شخصیت شما باشد ، مطمئناً خوب خواهید بود.روی جواهراتی سرمایه گذاری کنید که کاملاً با چارچوب رنگ آمیزی و حس کلی سبک شما مطابقت داشته باشد. هنگام خرید اکسسوری، همه این جنبه ها را در نظر بگیرید. مطمعن شوید که آنچه می پوشید واقعاً شخصیت شما را نشان می دهد.

ست کردن گردنبند

مطمعن شوید گردنبند یا آویز شما به خوبی قابل مشاهده است. حتماً گردنبند را با خط گردن خود مطابقت دهید، این کار در جذابیت استایل شما بسیار موثر خواهد بود.

به عنوان مثال ، اگر از یقه V استفاده می کنید، یک آویز بالای یقه شما می تواند معجزه کند. برای یک لباس یقه بلند، یک گردنبند بلند فوق العاده زیبا خواهد بود. گردنبند گرد با سایر یقه های گرد بسیار عالی است.

گاهی اوقات خوب است که بدون گردنبند ظاهرشوید. اگر برای مثال یک جفت گوشواره زیبا دارید، لزوماً نباید گردنبند بپوشید. بسته به نوع لباس، می توانید گردنبند بپوشید یا نه. اگر از یقه بلند استفاده می کنید ، گردنبند نباشد، بهتراست.

بنابراین، بالاخره تصمیم گرفتید زیبایی خود را به سطح بالاتری برسانید؟ آیا می خواهید از مجموعه جواهرات خود نهایت استفاده را ببرید و همچنان شیک باشید؟ همه چیز با اعتماد به نفس شروع می شود. از امتحان کردن چیزهای جدید نترسید. محافظه کار نباشید به این ترتیب ، می توانید مد روز بمانید. راهنمای فوق نکات کاربردی را ارائه می دهد که به شما کمک می کند تا مانند یک حرفه ای از جواهرات استفاده کنید.



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به ظر شما کدام پرونده فساد اقتصادی، رسوایی بزرگتری به بار آورد؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما