معرفی بهترین مارک و برند های معروف ساعت ژاپنی

طلا و جواهر اقتصاد 100: ساعت مچی ژاپنی اکنون در سراسر جهان محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

معرفی بهترین مارک و برند های معروف ساعت ژاپنی

دلیل این امر تنها این نیست که این محصولات قیمت مقرون به صرفه ای دارند، بیش تر علت محبوبیت آنها این است که، ساعت مچی های این کشور از قابلیت اطمینان و دوام بالایی نیز برخوردار هستند. در ادامه به معرفی انواع مختلف برندهای ساعت ژاپنی اشاره خواهیم کرد.

معرفی ساعت برند سیکو (Seiko)

ژاپنی ها از ستاره های درخشان در صنعت تولید ساعت مچی هستند. از جمله شاهدان این ادعا هم برند کارکشته و با تجربه سیکو است که نزدیک به بیش از یک قرن قدمت دارد. سیکو به عنوان نمادی از پیشگام بودن در صنعت ساعت مچی است و در صد سال گذشته لذت اولین بودن را به دوستدارانش هدیه داده است. سیکو چند زیرمجموعه مانند سیکو ۵، پراسپکس و آسترون دارد که هرکدام این مدل ها دوستداران و طرفداران خاص خودش را دارد. اگر میخواهید درباره سیکو بیشتر بدانید، روی معرفی برند سیکو و معرفی ساعت سیکو ۵ کلیک کنید.

معرفی ساعت برند اورینت (Orient)

اورینت در سال ۱۹۵۰ در توکیو ژاپن تاسیس شد. در حال حاضر اورینت، ساعت مچی های ممتاز و با کیفیت بالا تولید می کند. برند اورینت در حال حاضر انواع مختلفی از موتورهای مکانیکی ساعت مچی با کیفیت بسیار بالا و قیمت های رقابتی تولید میکند. امروزه اورینت زیر مجموعه سیکو “غول ساعت مچی” است.

معرفی ساعت برند سیتیزن (Citizen)

این برند ژاپنی قابل اعتماد، قدم‌های شگرفی در صنعت ساعت‌سازی جهان برداشته است. از طراحی اولین ساعت‌های خورشیدی تا خلق اولین ساعت‌های اسپرت برای کوهنوردی و ورزش شیرجه. شرکت ساعت‌سازی سیتیزن بیش از آنکه به محاصره طراحان مد و فشن در آید، در چنگ دانشمندان و مهندسانی ا‌ست که بیش از هشتاد سال هواداران ‌خود را انگشت به دهان گذاشته ‌اند.

معرفی ساعت برند کاسیو (Casio)

امروزه جذاب ترین خط تولید کاسیو ساعت مچی های آن است. یکی از دلایل موفقیت ساعت های کاسیو خلافیت در ساخت و طراحی منحصر به فرد کالکشن های مختلف آن است. ساعت مچی کاسیو در تمام این سال‌ ها کیفیت و کارکرد محصولاتش را بر زیبایی و لوکس بودن آن‌ ها ترجیح داده است. کاسیو زیر برندهای مختلفی دارد. برای آشنایی با کالکشن های کاسیو وارد مقاله کاسیو و زیر برند های آن شوید.

معرفی برند ساعت جی شاک

جی شاک زیر برند کاسیو است. جی شاک از رویای سازنده آن مبنی بر “ایجاد ساعتی که هرگز خراب نمی شود” متولد شده است. ساعت جی شاک مقاوم نسبت به شوک، آب، ضربه، درجه حرارت کم و … است.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما