قبل از اینکه طلا بخرید انواع گردنبندها را بشناسید

طلا و جواهر اقتصاد 100: گردنبند طلا یا گردن اویز از جمله جواهرات و زیورالات مورد توجه خانم ها و اقایون می باشد که در طرح ها و انواع مختلف با هر سبک و سلیقه ای وجود دارد از جمله گردنبند چوکر طوقی گردنبند طرح قلب گردنبند طلا بلند و رولباسی که میتواند یک لایه یا چند لایه باشد.

قبل از اینکه طلا بخرید انواع گردنبندها را بشناسید

 گردنبند طلا رو لباسی

یکی از پر طرفدار ترین گردنبد های طلا گردنبند طلا رولباسی می باشد که با طول های مختلفی وطرح های متفاوت برند های معروف در وب سایت ربیعی موجود می باشد که می توان این نوع گردنبند طلا روی لباس مجلسی و پلیور بافت سارافون و مانتو به کاربرد و ظاهری اراسته را تجربه کرد. برای افرادی که در بعضی مهمانی ها لباس پوشیده استفاده می کنند، گردنبند رولباسی می تواند مناسب باشد.

گردنبند طلا چوکر (طوق گردن)

تاریخچه گردنبند طلا چوکریا طوق گردن به هزارن سال پیش برمی گردد به گردنبند هایی که روی گردن بالای ترقوه فیکس می شود وجذابیت خاصی رو به گردن می بخشد گردنبد چوکر می گویند گردنبند های چوکر طول و عرض گردن را برجسته تر می کنند ودر طرح ها و مدل های گوناگونی به چشم می خورد از این نوع گردنبند انتخاب مناسبی هم برای افراد معروف و هم عامه مردم می باشد که برای خرید گردنبد طلا چوکر نیاز است نکاتی رو مد نظرداشته باشیم.

نکات مهم خرید گردنبند طلا چوکر

بهتر است هنگام خرید به اندازه دور گردنتان توجه ویژه ای داشته باشید وگردنبد طلا چوکر گزینه بسیارمناسبی برای لباس های یقه باز می باشد مانند دکلته یقه هفت یقه قایقی و….چرا که جلوه ی جذابی را نمایان می سازد.

گردنبند طلا طرح قلب

یکی از زیبا ترین و پرطرف دارترین طرح هایی که در جواهرات به کار برده می شود طرح نمادین قلب است از دیرباز تا به امروز قلب نماد عشق و دوستی و محبت بین افراد بوده است در نتیجه بهترین انتخاب برای هدیه دادن به افرادی که دوستشان داریم گردنبند طلا با طرح قلب می باشد  چرا که با نگاه کردن به آن می توانید به عشق و محبتی که بین بین شماست پی ببرید .

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما