کولاک یک برند معروف برای برندبازها / این مدل ترند شد + عکس

طلا و جواهر اقتصاد 100: تیفانی همیشه با طرح های فوق العاده ناب و خاص همه طرفداران طلاو جواهرات را شگفت زده می کند.

کولاک یک برند معروف برای برندبازها / این مدل ترند شد + عکس

 طراحی ظریف و هنرمندانه تیفانی را به یک کمپانی بی نظیر زیورآلات در جهان تبدیل کرده است. تیفانی در کالکشن جدید خود از طرح جدید قلب اسموف تیفانی رو نمایی کرده است.

طراحان هنرمند و جواهر شناسان تیفانی با طراحی های منحصر به فردشون همیشه یه چیزی دارن که طرفدارا و علاقه منداشون رو متعجب کنن. مثلا کمپانی تیفانی سرویس لوکس و کلاسیک قلب اسموف تیفانی خودش رو در کالکشن جدید وترند ۲۰۲۱ به جهان معرفی کرد.

سرویس جدید و ترند روز تیفانی قلب اسموف یکی از سرویس های جدید کالکشن ۲۰۲۱ تیفانی است. این طرح لوکس و زیبا رو می تونین از گالری طلا ربیعی به صورت آنلاین سفارش بدین. خرید اینترنتی از یک مرکز معتبر بسیار مهم و حائز اهمیت است. چرا که خرید آنلاین طلا و جواهرات نیاز به امنیت بیشتری دارد. برای همین در خرید انلاین به نماد اعتماد الکترونیکی حتما توجه داشته باشید. گالری ربیعی از سال ۱۳۴۲ در عرصه تولید و طراحی و فروش طلا و جواهرات فعالیت میکند.

طرح جدید قلب اسموف تیفانی در بازار جهانی

در ابتدا برای اشنایی بیشتر با جدیدترین طرح های طلا و جواهرات ترند ۲۰۲۱ باید کمی در باره کمپانی تیفانی بدانیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و اشنایی با جدیدترین طرح های زیورآلات ۲۰۲۱ با ما همراه باشید.

برند تیفانی از سال ۱۸۳۷ در زمینه طراحی و ارائه جواهرات لوکس مشغول فعالیت است. این برند معتبر چند ملیتی و جهانی در طراحی های خود از الماس ،مرواریدو سنگ های قیمتی استفاده می کند و نه تنها در زمینه طلا و جواهرات بلکه در نقره هم طرح های بینظیر و بدیعی را متناسب با تمام سلیقه ها ارائه کرده است.

به طوری که حلقه های نامزدی سلبریتی های مشهور جهان مثل رونالدو ،جنیفر لوپز ،زین مایک و جی جی حدید و کاردبی و آرایانا گرانده طراحی و ساخته شده از برند بزرگ تیفانی است. اکثر هنرمندان هالیوود نیز درمراسم های رسمی و فرش قرمز ها از برترین ترندهای طلا و جواهرات برند تیفانی در استایل خود بهره می برند و استایل خود را بسیار باشکوه و خاص جلوه می دهند.

کمپانی تیفانی همه ساله طرح های جدید و به روزی  در کالکشن های خود ارائه می کند. یکی از جذاب ترین و شیک ترین طرح هایی که در سال ۲۰۲۱ رونمایی کرد سرویس قلب تیفانی اسموف است.

سرویس تیفانی قلب اسموف یکی از بهترین طرح ها برای استایل مینیمال است. استایل مینیمال یعنی راحت،ساده و کاربردی. در استایل مینیمال همه اجزای استایل در تناسب باهم و در نهایت زیبایی و سادگی و با کیفیت بالا انتخاب میشوند. چون این که همه چیز مدت زمان زیادی مورد استفاده قرار گیرند یک قانون نانوشته در استایل مینیمال است.

طرح جدید قلب اسموف تیفانی یک ست دوست داشتنی

سرویس لوکس تیفانی اسموف  شامل گردنبند، گوشواره و انگشتر است. این سرویس همانطور که از اسمش پیداست یک سرویس به شکل قلب است.  یک قلب حجیم که بسیار دوست داشنتی است. رنگ این سرویس رزگلد است و و بسیار ان خیره کننده و چشم نواز نشان می دهد. رزگلد اکثرا با انواع تن پوست ست و هماهنگ میشود. برای همین اکثر کمپانی های روز دنیا از این رنگ در ارائه طرح های سرویس های لوکس خود بهره می برند چراکه رزگلد بسیار پرطرفداراست.

طرح جدید قلب اسموف تیفانی یک زنجیر بافته شده از طلا دارد که در نهایت دقت و ظرافت طراحی شده است. جواهرشناسان و جواهرنشان های این کمپانی بزرگ باید در نهایت دقت و ظرافت و چابکی این قطعه های کوچک زنجیر را هنرمندانه در کنار هم قرار دهند و یک زنجیر بافته شده از طلا را پدید می آورند.

زنجیرهای بافته شده از طلا در انتها به یک پلاک قلب پرحجم و سنگین می رسند که نام تیفانی برروی ان حک شده است.

گوشواره ها به شکل یک آویز زیبای قلبی در نهایت هنر و زیبایی طراحی و ساخته شده اند. که با یک قفل چنتی و چفتی بهم متصل شده اند. قلب های به رفته در گوشواره ها کمی کوچکتر و ظریف تر از  گردنبند هستند اما بسیار شیک به نظر می رسند.

انگشتر این سرویس یکی ازطرح های ناب تیفانی در ۲۰۲۱ است. این سرویس لوکس بسیار مناسب زوج های جوان و حتی دختر خانم هاست. چون با طراحی شیک و ظریفی که دارد استایل ان ها را بسیار خاص و منحصر به فرد نشان می دهد. در کنار حلقه ازدواج هم می توان از این انگشتر طلا زیبای تیفانی استفاده کرد.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما