چرا گردنبند چشم نظر طرفداران زیادی دارد؟

طلا و جواهر اقتصاد 100: در میان طرح ها و نماد های بسیار متنوعی که این روزها برای ساخت زیورآلات مورد استفاده قرار می گیرند، نماد چشم زخم محبوبیت بسیار زیادی دارد.

چرا  گردنبند چشم نظر طرفداران زیادی دارد؟

 این نماد یکی از محبوب ترین انتخاب ها در میان مردمان مدیترانه و خاورمیانه است. بسیاری شیفته زیبایی این نماد و ترکیب آن با فلزات براق می شوند. این در حالی است که عده ای دیگر با هدف دور کردن انرژی های منفی، از گردنبند چشم نظر استیل ، نقره یا طلا استفاده می کنند.

چشم نظر یا چشم زخم، پیش از آنکه نمادی در دنیای زیورآلات باشد، یک باور است. ریشه این باور به اساطیر یونان باز می گردد. یونانیان قدیم معتقد بودند هرکسی که یک گردنبند چشم نظر زنانه را به گردن داشته باشد، از شر انرژی های منفی حسودان به دور خواهد بود. قدیمیان معتقد بودند اگر کسی از روی کینه به شما نگاه کند، این نماد چشم زخم می‌تواند توجه وی را به خود جلب کند. بدین ترتیب، شخص مورد نظر حواسش پرت شده و شما محافظت می شوید. بدین ترتیب، شما از شر طلسم و انرژی های منفی به دور خواهید بود. این باور در طول زمان حفظ شد و استفاده از چشم زخم به یکی از نماد های جدایی ناپذیر در دنیای زیورآلات تبدیل شد.

ترکیب فلزات درخشان و رنگ گیرای چشم زخم، زیورآلات زیبا و چشم نوازی را به وجود می آورد. به عنوان مثال، به گردنبند چشم زخم استیل که در تصویر زیر نشان داده ایم، دقت کنید. این آویز از جنس استیل است و با استفاده از رنگ طلایی، روکش شده است. چشم زخم به کار برده شده در این آویز، رنگ آبی گیرایی دارد که کنتراست جذابی را با رنگ طلایی و سفید ایجاد کرده است. تزئینات این آویز نیز به گونه ای دقیق طراحی شده اند تا شکل یک چشم را به راحتی تداعی کنند. استفاده از این آویز چه با هدف دوری از انرژی های بد و چه صرفا از روی علاقه، می تواند انتخاب جذابی برای استایل شما باشد.

خرید گردنبند چشم نظر، هدیه ای جذاب

استیل یکی از آلیاژ های بسیار محبوب و کاربردی در ساخت زیورآلات ارزان قیمت محسوب می شود. این آلیاژ طول عمر بالایی دارد و در برابر رطوبت، مواد شیمیایی و ضربه بسیار مقاوم است. به همین دلیل، استیل در اکسسوری ها و زیورآلات روزانه به شکل گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد. اگر شما نیز دوست دارید مانند خود را از انرژی های منفی حفظ کنید، ترکیب چشم نظر با زیورآلات استیل می تواند ایده مناسبی برایتان باشد. یک آویز ساده، با طرح هندسی مینیمال که مزین به علامت چشم زخم باشد، انتخابی ایده آل برای استایل های مختلف محسوب می شود.

دنیای زیورآلات با نماد ها و پیام های پنهان، عجین شده است. اگر دوست دارید با کمک زیورآلات حضور یک عشق جاودان را به استایل تان اضافه کنید، گردنبند چشم نظر استیل انتخاب ایده آلی است. شما می توانید از گردنبند هایی استفاده کنید که نماد عشق و محافظت را با یکدیگر ترکیب کرده اند. به عنوان مثال، آویزی که در تصویر زیر ارائه شده است را در نظر بگیرید. بدنه این آویز یک قلب ظریف و زیبا است که با کمک نماد چشم زخم، تزیین شده است. پیام اصلی این آویز این است که شما عشقی بسیار با ارزش در زندگی خود داری. این آویز نشان می دهد که شما می خواهید از عشق خود در برابر ناملایمات، حسادت ها و انرژی های منفی محافظت کنید. این آویز می تواند هدیه بسیار مناسبی برای عشق زندگی شما باشد.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما