خانم های دوستدار طلا بخوانند / رنگ طلا مناسب پوست گندمی کدام است؟

طلا و جواهر اقتصاد 100: کسانی که رنگ پوست گرم و گندمی دارند نیز می‌‌توانند از انواع رنگ طلا برای زیورآلات خود مانند انگشتر طلا زنانه استفاده کنند.

خانم های دوستدار طلا بخوانند / رنگ طلا مناسب پوست گندمی کدام است؟

 رنگ طلای زرد کلاسیک و رزگلد روی پوست‌های گندمی بسیار زیبا به نظر می‌رسند و در مقایسه با طلای سفید این دو رنگ برای پوست‌ها گرم بهتر هستند. هرچند طلای سفید نیز به علت تضادی که با این نوع رنگ پوست ایجاد می‌کند انتخاب بسیاری از افراد است. سنگ های قیمتی با تونالیته گرم مانند سیترین، گارنت، یاقوت سرخ، گارنت و الماس های زرد فانتزی نیز انتخاب خوبی برای سنگ جواهرات طلای مناسب با رنگ پوست گندمی هستند.

بسیاری از افراد گمان می‌کنند طلای زرد بهترین رنگ طلا برای افراد با پوست گندمی است چراکه با این رنگ پوست هماهنگی دارد، اما باید گفت طلای سفید و رزگلد نیز برازنده پوست گندمی هستند. به خصوص طلای رزگلد با تزریق رنگ صورتی ملایم، طلای مناسب با رنگ پوست گندمی به حساب می‌آید و حالت روشن‌تری به این رنگ پوست می‌دهد. به علاوه طلای رزگلد بهترین انتخاب برای افراد دارای پوست خنثی است. بنابراین کسانی دارای پوست گرم می‌توانند انواع زیورآلات از جمله گوشواره طلا زنانه، دستبند طلا زنانه و... را بدون نگرانی از تناسب رنگ آن با پوست خود خریداری کنند.

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما