اگر زیبایی را دوست دارید بخوانید / فواید بی نظیر طلا بر جسم انسان

طلا و جواهر اقتصاد 100: طلا، این فلز زردرنگ و گران‌بها قادر است تأثیرات مثبت بسیار زیادی بر روی سلامت جسمانی انسان ایجاد کند.

 اگر زیبایی را دوست دارید بخوانید / فواید بی نظیر طلا بر جسم انسان

طلا   حتی به درمان و پیشرفت بهبود برخی از بیماری‌ها کمک کند. یکی از مهم‌ترین خواصی که استفاده از طلا و جواهرات بر روی بدن انسان دارد، بهبود گردش خون است. طلا با افزایش اکسیژن‌رسانی به سلول‌های بدن، باعث بهبود سیستم گردش خون می‌شود و حتی از آن در ساخت داروهای گردش خون نیز استفاده می‌شود. به‌طورکلی فواید و خواص طلا بر روی سیستم گردش خون و قلب بر هیچ‌کس پوشیده نیست و همه می‌دانند که طلا، دوست خوبی برای قلب است.

از دیگر فواید و خواص طلا بر روی بدن و جسم انسان، کنترل درجه حرارت و دمای بدن است. این خاصیت برای افرادی که همیشه دچار لرز هستند و یا خانم‌هایی که بعد از یائسگی دچار گرگرفتگی می‌شوند، می‌تواند کمک‌کننده باشد و لازمه این امر نیز استفاده مداوم از اکسسوری های طلا مثل گوشواره، گردنبند یا انگشتر است.

یکی دیگر از فواید و خواص طلا که مطالعات پزشکی نیز آن را اثبات کرده است، تأثیر مثبت طلا بر روی بیماری آرتریت و آرتروز است. طبق تحقیقات مرکز ملی اطلاعات بیوتکنولوژی امریکا، استفاده از طلای 24 عیار می‌تواند در تسکین دردهای مربوط به آرتروز یا آرتریت، مؤثر باشد و حتی اثرات و علائم این بیماری را در طولانی‌مدت کاهش دهد.

امروزه بسیاری از افراد و متخصصین درزمینهٔ پوست و مو به فواید و خواص طلا برای پوست پی برده‌اند و در مراکز درمانی و زیبایی، از این فلز به شکل‌ها و روش‌های مختلفی بهره می‌برند. جالب است بدانید که استفاده از طلا برای بهبود کیفیت پوست، از زمان ملکه کلئوپاترا مرسوم بوده است و بسیاری از زنان طبقه اشرافی ازاین‌روش به‌عنوان راز زیبایی خود استفاده می‌کردند.

اما امروزه همه افراد و مخصوصاً خانم‌هایی که به زیبایی و سلامت پوست خود اهمیت می‌دهند، در مراکز درمانی پوست و مو و یا مراکز زیبایی، از انواع ماسک‌ها و سرم های طلا برای از بین بردن بسیاری از مشکلات پوستی مثل عفونت‌های پوستی و حتی برای مقابله با پیری پوست در اثر گذشت سن، استفاده می‌نمایند.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما